  • Data: 2014-10-10 23:23:26
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-07 17:20, Marek wrote:
    > Pod warunkiem, że konsument nie prowadzi działalności gospodarczej bo
    > wtedy staje się wykluczonym prawnie.

    Ależ ja cały wątek o przywilejach przedsiębiorców piszę!

    > Niestety w dzikich krajach trzeba utrzymywać instytucje do oddziczania
    > jeśli celem ma być ucywilizowanie do poziomu UE.

    Och a Ty znowu z tym dzikim krajem...

    > Aj tam... UOKiK coś wnosi i pewnie jest się w stanie sam utrzymać z
    > wlepianych milionowych kar. Chociaż znając życie, to całość weźmie
    > prezes a dla pracowników nie starczy...

    Przecież urząd sobie tych kar nie przywłaszcza... :o

    > W Polsce też można dostać rekompensatę o ile nie jest się
    > pod-człowiekiem w postaci przedsiębiorcy.

    Łomatko.
    Żyjesz w dzikim kraju i jeszcze do tego jesteś uciskanym gatunkiem
    o nazwie "przedsiębiorca"...
    Nie lepiej było zostać bezrobotnym w Anglii? O bezrobotnych się dba.

    > No to już Ci wyjaśniam bo nosiłem się z takim zamiarem. Jeśli coś się
    > zepsuje, to marki takie jak Sigma, Tamron, Sony i pewnie dużo innych
    > umywają ręce. Honorują sprzęt z dystrybucji polskiej. Gdybym mieszkał w
    > "cywilizowanym kraju" to mógłbym sobie pozwolić na zakup w Niemczech i
    > serwisowanie w Hiszpanii np.

    Ale od czego umywają ręce?
    Kupujesz w DE obiektyw i w DE go naprawiasz.
    W ogóle po co kupować coś za granicą i serwisować w Polsce? Przecież
    właśnie szukamy dla Ciebie rozwiązania, bo Ci jakość polskiego "serwisu"
    nie odpowiada!
    Po co w takim razie nosiłeś się z zamiarem zakupu w Niemczech? Myślałeś,
    że jak pójdziesz do polskiego serwisu Sony i machniesz im fakturą
    z Berlina, to padną na kolana?

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski