eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    <542db670$0$18083$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0keol$6cn$1@news.icm.edu.pl>
    <542dc1de$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0khgp$hpv$1@news.icm.edu.pl>
    <542dcfb6$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5436d44c$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Date: 10 Oct 2014 11:59:46 GMT
    Lines: 34
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.20.102.tesatnet.pl
    X-Trace: 1412942386 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18075 79.173.20.102:50959
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905175
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Piotr Kosewski p...@m...nowhere ...

    >> W jaki sposób zatem dobrać taki sprzet?
    >> Skoro firma moze sobie gadac nie biorąc za to odpowiedzialności?
    >
    > Przecież napisałem, że nie może. Za błędy w materiałach informacyjnych
    > można dostać karę od regulatora rynku lub urząd ochrony konsumenta.
    >
    A dlaczego nie odpowiada przed oszukanym konsumentem?
    Tak, oszukanym, po tym jak firma napisała ze owszem, pomyliła sie, ale
    konsument moze jej skoczyc...

    > Za pierwszym razem regulator może tylko upomnieć albo dać symboliczną
    > karę finansową (np. TPSA dostaje po 100 kPLN - ta kwota jest prawie
    > niewidoczna w ich bilansach).
    > Jeśli firma robi coś takiego regularnie i z premedytacją, to może
    > oberwać bardziej (wliczając utratę koncesji).
    >
    > W tych zapisach chodzi o to, żeby zmniejszać ryzyko firm. Żeby
    > odpowiedzialność za coś takiego jak ulotka czy strona www nie była
    > zbyt bolesna. Bo ludzie mogą się mylić, a treści strony www nie
    > kontroluje kilkudziesięciu prawników i ekspertów produktowych.
    > Ci ludzie mają się skupiać na poprawnym tworzeniu umów, bo umowę
    > podpisujesz i rzeczywiście masz prawo egzekwować każdy jej zapis (druga
    > strona także).
    >
    > A jak dokonywać zakupów? Z głową.
    >
    A konkretniej?
    Sprawdzenie na stronie producenta to za mało?
    To co jeszcze? Dopytać w trzech innych miejscach?
    Może na bazrku z włoszczyzną? Skoro sony nie wie to moze babcia od
    marchewki wie lepiej...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: