  • Data: 2012-02-16 09:45:21
    Temat: Re: Nieśmiertelność w nieludzkim świecie XXI wieku...
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jhi5me$kae$1@inews.gazeta.pl...
    > Trudno zgadnąć, czy akumulator w telefonie też jest nieśmiertelny,
    > ale jednak trzyma co najmniej długo. Zaś sam telefon jest fajny,
    > ale niemal niesprawny, bo blokują się w nim klawisze. :) Kolejny
    > telefon też odłożyłem ze sprawnym akumulatorem -- telefon stał
    > się zbyt cichy i nie dało się tego ani regulować, ani czyścić...

    Ja tam mam starego, już ciut połamanego (rozsypał się zaczep baterii, a
    nowego nie mam), Eryka R320s, nie zamieniłbym na nowoczesny telefon, mimo
    jego niedogodności. Ostatnio ze 2-3 lata leżał niewykorzystany, "zgnił" mu
    głośniczek, to za 5 zyla w Promaco kupiłem (wiem, że nie są najtańsi) i
    bateria niezbyt już trzymała. Nową kupiłem tam gdzie głośniczek, baterię
    zamocowałem przezroczystym plastrem, podłożyłem kawałek izolacji z przewodu
    instalacyjnego jako dystans, bo styki baterii nie były naprzeciwko
    gniazda... I wsio gra, nawet udało mi się, że to całkiem przyzwoicie wygląda
    (tylko "skocz" widać), a co najważniejsze - telefon po prostu działa.
    Telefonuję, odbieram, dzwoni... czegóż mi więcej trzeba? Nawet WAP nie
    wykorzystuję.