  • Data: 2010-05-12 12:15:49
    Temat: Re: Nie znacie dnia ani godziny ...
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Maj, 01:14, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Nie kolej, tylko pekape.

    Kolej, bo i koszt budowy infrastruktury i koszt paliwa/energii i
    sprawnosc jest podobna.
    Kolej jest lepsza na dlugich dystansach i w masowym uzyciu a
    ciezarowki przy polaczeniach punkt-punkt i rozwozeniu drobnicy (3
    kontenery i mniej - szacujac na oko).

    A w ogolnym rozrachunku wychodzi podobnie.

    Wniosek: jesli daje sie zrobic magistrale i wozic cos masowo to kolej
    jest ok. Ale jak mamy drobnice albo punkty koncowe rozdrobnione to
    kolej sucks.

    I to nawet jesli beda nia zarzadzac lepscy ludzie.

    --
    Lukasz Sczygiel