-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin3!goblin.st
u.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <ri6sug$hd5$1@news.icm.edu.pl>
<1x4g7vyyacksr$.1woh3imulx0p$.dlg@40tude.net>
<ri7usb$708$1@dont-email.me> <ri7vit$h5s$2$Cav@news.chmurka.net>
<ri84ro$kqk$1$horizn@news.chmurka.net>
<ri882b$n59$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f47b6ff$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<hdcfedjl10xr$.dlg@myjk.org> <ri8jle$utj$1$horizn@news.chmurka.net>
<117rmd7z6zjg$.dlg@myjk.org> <5f4a544c$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<1fzugbaao4lru$.dlg@myjk.org>
<5f4a5e64$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sat, 29 Aug 2020 18:36:45 +0200
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 35
NNTP-Posting-Host: 83.28.118.192
X-Trace: 1598719004 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 83.28.118.192:51244
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2531
X-Received-Body-CRC: 2563439737
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683664
[ ukryj nagłówki ]Sat, 29 Aug 2020 15:55:47 +0200, cef
> Bo argumenty wynikały jedynie z ogólnego wrażenia medialnego.
> Dlatego jak trafiłem na jakiś bardziej sensowny dokument,
> to go podlinkowałem.
Tylko ten dokument ma się nijak do tego co ja pisałem. To po pierwsze. Po
drugie, doczytałeś warunki porównania? Założyli tam spalanie 3.8L/100km dla
diesla i 4,8L/100km dla benzyny. Uwzględnili katalogowe emisje CO2, które
jak wiadomo w dupę se można wsadzić.
> Ocena w tym dokumencie jest już po odfiltrowaniu,
> bo mowa jest o energii już wytworzonej i całkowitym
> wpływie na środowisko.
Mowa jest o wpływie niskiej emisji na zdrowie ludzi, a ty ciągle o tym CO2
jak typowa prasówka.
> Nie. To kwestia praw rynku.
> Jak EV będzie dostępny dla każdego albo będzie nakaz, to będzie szybciej
> akceptowalny.
Przecież to ty (między innymi) usilnie twierdzisz że prąd jest tylko z
węgla. Nie jest i jest go z węgla, w zasadzie z każdym dniem, coraz mniej.
> Skąd przeświadczenie, że trują mniej niż spaliniaki?
> To nie ja napisałem tylko jakieś mądre głowy dla parlamentu.
> Truja podobnie, więc nie ma specjalnie znaczenia co jeździ.
Nadal widać nie rozumiesz o czym ja pisałem a o czym podlinkowałeś
dokument. Masakra.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.20 18:38 Myjk
- 29.08.20 18:48 cef
- 29.08.20 19:06 Myjk
- 29.08.20 19:18 Myjk
- 29.08.20 21:43 cef
- 29.08.20 21:47 cef
- 30.08.20 09:54 Myjk
- 30.08.20 10:40 cef
- 30.08.20 11:32 Myjk
- 30.08.20 11:51 Myjk
- 30.08.20 12:55 cef
- 30.08.20 12:57 cef
- 01.09.20 21:30 WS
- 01.09.20 22:29 nadir
- 01.09.20 22:30 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=