  • Data: 2020-08-29 18:48:25
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-29 o 18:36, Myjk pisze:
    > Sat, 29 Aug 2020 15:55:47 +0200, cef

    > Nadal widać nie rozumiesz o czym ja pisałem a o czym podlinkowałeś
    > dokument. Masakra.

    Bo tylko to co Ty napiszesz jest prawomocne?
    Ja mam szukać jakichś dowodów na swoje stwierdzenia
    a to co Ty napiszesz jest objawieniem?
    Nie mieszaj tu pojęciami, bo lokalną niskoemisyjność ja rozumiem tak
    samo jak Ty,
    nie rozumiem tylko dlaczego tak gloryfikujesz ten fakt.
    Trzeba myśleć globalnie a nie przez pryzmat jednego produktu -
    dodatkowo sterowanego reklamą, że eko i zdrowe.
    Coca-cola nie jest szczególnie zdrowa a kupują i piją ją miliony ludzi
    na świecie. Walcz z tym.
    Ty też nie rozumiesz mojego podejścia - ja jestem za czystym powietrzem
    i złośliwie mógłbym napisać, że dlatego wybieram spalinowy.
    Chcę tylko, żebyś przestał rozgłaszać jaki EV jest eko,
    bo globalnie nie jest aż taki super.
    Masakra.