  • Data: 2020-08-29 19:18:01
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 29 Aug 2020 18:48:25 +0200, cef

    > Bo tylko to co Ty napiszesz jest prawomocne?

    Człowieku, bo ja pisałem o niskiej emisji, a ty wystrzeliłeś o
    niskoemisyjności (o której ja nie pisałem). To twie różne rzeczy, które ci
    się popierdzieliły zwyczajnie. Znowu!

    > Ja mam szukać jakichś dowodów na swoje stwierdzenia
    > a to co Ty napiszesz jest objawieniem?

    Wpadasz, znowu, między wódkę a zakąskę z ciastem bananowym i jęczysz że nie
    dajooo ci pić.

    > Nie mieszaj tu pojęciami, bo lokalną niskoemisyjność ja rozumiem tak
    > samo jak Ty,

    Póki co to ty mieszasz i widze można do usranej śmierci tłumaczyć.

    > nie rozumiem tylko dlaczego tak gloryfikujesz ten fakt.
    > Trzeba myśleć globalnie a nie przez pryzmat jednego produktu -
    > dodatkowo sterowanego reklamą, że eko i zdrowe.

    No to właśnie myślę głobalnie a nie tylko przez rozdmuchane CO2, które jest
    tylko jednym z elementów. No a jeszcze jak się robi takie "rzetelne"
    porównania. Pytam ponownie, czy przed linkowaniem w ogóle przecyztałeś
    dokładnie ten dokument? Zauważyłeś jak absurdalne parametry brzegowe
    zużycia paliwa przez spaliniaki podali oraz jaki przebieg uwzględniono?

    > Coca-cola nie jest szczególnie zdrowa a kupują i piją ją miliony ludzi
    > na świecie. Walcz z tym.
    > Ty też nie rozumiesz mojego podejścia - ja jestem za czystym powietrzem
    > i złośliwie mógłbym napisać, że dlatego wybieram spalinowy.
    > Chcę tylko, żebyś przestał rozgłaszać jaki EV jest eko,
    > bo globalnie nie jest aż taki super.
    > Masakra.

    Tak, tak, i namawiam i agituję żebyś kupował, żeby wszyscy kupowali. Ale
    tak, jak się spojrzy nieco szerzej na temat niż tylko przez pryzmat CO2, to
    jest zdecydowanie lepszy niż spaliniak.

    --
    Pozdor
    Myjk