  • Data: 2020-08-30 09:54:05
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 29 Aug 2020 21:47:56 +0200, cef

    > Ty za to nie musisz się opierać na żadnej prasówce i jesteś jak ten mnich
    > u Krasickiego: "wiem bom to czytał w uczonym Tostacie, że po ciemnej
    > nocy dzień jasny wstaje"

    Akurat aby sprawdzić jakie są koszty postawienia stacji szybkiego ładowania
    można bardzo łatwo sprawdzić, nie trzeba do tego żadnej prasówki. No ale ty
    zamiast faktów wolisz jednak prasówkę i razem z nadirem wróżenie z fusów.

    > Ja po prostu zakładam, że w prasówce wiadomej treści jest dokładnie tyle
    > samo manipulacji ile ty zakładasz u tych badaczy, którzy pracowali nad
    > tym raportem dla parlamentu UE.

    Oczywiście, bo nie dociera do ciebie NADAL, że ten raport uwzględnia TYLKO
    I WYŁĄCZNIE emisję CO2, nie uwzględniając innych aspektów o których
    pisałem, czyli niskiej emisji związków trujących (w tym rakotwórczych typu
    PM, NOx itp.) oraz hałasu od silników spalinowych, który, co udowodnione
    naukowo, wpływa negatywnie na ludzi.

    --
    Pozdor
    Myjk