  • Data: 2020-08-29 18:36:45
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 29 Aug 2020 15:55:47 +0200, cef

    > Bo argumenty wynikały jedynie z ogólnego wrażenia medialnego.
    > Dlatego jak trafiłem na jakiś bardziej sensowny dokument,
    > to go podlinkowałem.

    Tylko ten dokument ma się nijak do tego co ja pisałem. To po pierwsze. Po
    drugie, doczytałeś warunki porównania? Założyli tam spalanie 3.8L/100km dla
    diesla i 4,8L/100km dla benzyny. Uwzględnili katalogowe emisje CO2, które
    jak wiadomo w dupę se można wsadzić.

    > Ocena w tym dokumencie jest już po odfiltrowaniu,
    > bo mowa jest o energii już wytworzonej i całkowitym
    > wpływie na środowisko.

    Mowa jest o wpływie niskiej emisji na zdrowie ludzi, a ty ciągle o tym CO2
    jak typowa prasówka.

    > Nie. To kwestia praw rynku.
    > Jak EV będzie dostępny dla każdego albo będzie nakaz, to będzie szybciej
    > akceptowalny.

    Przecież to ty (między innymi) usilnie twierdzisz że prąd jest tylko z
    węgla. Nie jest i jest go z węgla, w zasadzie z każdym dniem, coraz mniej.

    > Skąd przeświadczenie, że trują mniej niż spaliniaki?
    > To nie ja napisałem tylko jakieś mądre głowy dla parlamentu.
    > Truja podobnie, więc nie ma specjalnie znaczenia co jeździ.

    Nadal widać nie rozumiesz o czym ja pisałem a o czym podlinkowałeś
    dokument. Masakra.

    --
    Pozdor
    Myjk