  • Data: 2010-05-20 18:12:32
    Temat: Re: Nasze polskie cwaniactwo
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-20 10:26, Icek pisze:
    (...)
    > na wjezdzie do Wroc od strony bielan przez 2 czy 3 miesiace stalo 30km/h. Bo

    Zgłoś sprawę do zarządcy drogi, a nie dorabiaj do tego ideologii.

    > ZNow Ci napisze: "zyj i daj zyc innym, odwal sie od innych kierowcow jak nie
    > wplywaja na Twoje bezpieczenstwo" (a gosc na filmiku nie stworzyl dla Ciebie
    > zagrozenia). To jego biznes jak jedzie.

    Nie, to nie jego biznes, ponieważ uczestniczy z innymi w tym samym
    ruchu drogowym i jego psim obowiązkiem jest stosować się do
    obowiązujących zasad. Wbrew temu co twierdzisz, jego zachowanie wpływa
    na moje bezpieczeństwo - o czym już pisałem.

    > Taaaa, wznowu sie wpierdalasz w to jak ktos inny jedzie. Zajmij sie tym co
    > masz przed swoja maska i jedz bezpiecznie

    Widzę, że moje podsumowanie było bardzo trafne i wijesz się coraz
    bardziej.

    > Gdyby kazdy zastanawial sie nad tym jak jedzie sam a nie analizowal
    > wszystkich innych do okola to byloby bezpieczniej

    Bardzo trafna uwaga - skieruj ją do swej osoby, do np. to, do
    Cavallino, do kierowców z tego przejazdu, czy do kierowców
    zachowujących się podobnie jak kierowca audi z wątku obok.
    Od siebie dodam, że analiza zachowań innych jest również bardzo
    wskazana, ponieważ pozwala właśnie na ocenę tego, czy ktoś
    myśli o konsekwencjach własnych zachowań, czy ma wszystkich
    i wszystko w poważaniu, ponieważ kieruje się "To jego biznes jak
    jedzie".

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.