  • Data: 2010-11-09 01:26:17
    Temat: Re: Naprawa klimy zimą?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Iglo" <f...@g...pl> wrote in message
    news:ib8u0f$jf$1@inews.gazeta.pl...

    > Laguna II ph I. Usterka polega na niezczelnym układzie (wyciekł w 3 dni od
    > nabcia) a co za tym idzie pewnie osuszacz do wymiany, jakaś kryza etc.
    > Chcę
    > mieć pewność że będę w stanie w okresie jakiejś tam gwarancji na usługę
    > sprawdzić klimę choćby co jakiś czas. Właśnie się zastanawiałem czy będą
    > posty
    > "olej do wiosny - zimą zbędna" czy właśnie osusza szyby etc. Za naprawą
    > teraz
    > przemawia luz w serwisach klimy. Szukam przeciwskazań.

    Zamiast się zastanawiać czy się włączy czy nie włączy przyjąłbym że
    nie chcę ryzykować i znalazłbym kogoś z ogrzewanym garażem gdzie
    po naprawie będę mógł na parę godzin samochód zostawić, niech
    odtaje, i wtedy sprawdzić (z termometrem w otworach wentylacyjnych
    a nie na czuja, bo czuj zawodny) jak działa klima. Np. w garażu temp
    +15C a z otworów wentylacyjnych idzie powietrze o temp +5C
    to znaczy że klima działa i już. Po kłopocie.

    Swoją drogą u mechanika sprawdziłbym, zanim wyjadę. W warsztacie
    muszą mieć chyba ciepło, chyba że mechanicy na mrozie pracują??