  • Data: 2010-11-09 12:31:12
    Temat: Re: Naprawa klimy zimą?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-09 12:19, kamil pisze:

    > W deszczu ponizej mitycznych progow zalaczania sie klimatyzacji czesto szyby paruja
    na potege, po wlaczeniu klimy szybko sie osuszaja, nawet jesli ustawie minimalna
    temperature nawiewu. Powietrze na zewnarz jest wilgotne jak diabli, a obieg niczego w
    przewodach nie podgrzewa.

    Rozjaśnij: czy powyższe ma negować cokolwiek z tego co napisałem?

    BTW: w całym pojeździe masz temperaturę taką samą, jak tuż przy wylocie nawiewu
    klimy?
    Bo jeśli nie, to powietrze z klimy się ogrzewa - tak czy siak - do temp. wnętrza.