  • Data: 2010-11-09 05:08:34
    Temat: Re: Naprawa klimy zimą?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Pszemol

    > Jak można interpretować zatem tą Twoją deklarację że to tylko mity?

    Tak jak napisałem, taka reguła nie istnieje więc jako taka jest mitem, a
    że w niektórych (głównie starszych) autach tak to działa to zupełnie inna
    sprawa.

    > Swoją drogą gdy na zewnątrz jest mróz to zwykle powietrze jest b. suche
    > i szyby nie powinny parować, no chyba że ktoś nie dba aby wewnątrz auta
    > nie było zbyt wiele śniegu co się topi i daje wilgoć. Trzeba nóżki
    > otrzepywać przed wsiadaniem i kabinę wietrzyć mroźnym, suchym powietrzem
    > w zimie i nie będą szyby parować.

    Świetna rada na zimę. Chodzić ze szczotą i czyścić całe ubranie przed
    jazdą (i każdego z pasażerów), a potem jechać z otwartymi oknami.
    Gratuluję. ;-)

    --
    ignorance is bliss