    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 3 Feb 2013 13:52:18 -0800 (PST)
    Subject: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 21:48:14 UTC+1 użytkownik Michoo napisał:

    > Nie. Jestem za normalnym i prawid�owym oznaczeniem dr�g.

    > Bo najpierw ludzi musz� zrozumie�, �e jak jest 70 to nie przekracza si� 80.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Michoo

    To nie do końca jest tak że jak jest 70 to pewnymi samochodami nie da się 140. Da się
    i do tego bezpiecznie. Trzeba pamiętać że nie tylko dobre ( nie w znaczeniu że
    niedobre=popsute, niesprawne) samochody są w użyciu. BMW przejedzie ale autobus już
    nie. A nie mogą postawić dwóch znaków. Jeden dla autobusów 40 a dla osobowych 80. Bo
    na bank w pewnym momencie osobowy wbije się w dużo wolniej jadący autobus. Często
    jest tak że na dobrej drodze jest niby bez sensu postawione drastyczne ograniczenie.
    Niby łagodny zakręt i tylko 40. Ale za zakrętem jest wyjazd z jakiejś podrzędnej
    drogi. Przy niekorzystnym zbiegu okoliczności przy szybkości większej niż 40 ten co
    będzie wyjeżdżał z drogi za zakrętem musi zostać trafiony. Teraz mało jeżdżę. Ale
    jakiś czas temu zdarzało mi się więcej jeździć. Przez jakiś czas zwracałem uwagę na
    znaki ograniczające prędkość. Zwłaszcza na takie co niby tak z dupy nie wiadomo po co
    są postawione. W dzieięćdziesięciu procentach w niedużej odległości za znakiem było
    jakieś chujozolstwo. Wyjazd ze stacji benzynowej, przejście dla pieszych,
    skrzyżowanie z drogą co ją trudno nazwać drogą, wyjazd z jakiejś firmy, szkoła,
    knajpa. A w tych dziesięciu procentach mogłem nie zauważyć co za niespodzianka mnie
    czeka.