-
Data: 2013-02-04 01:03:44
Temat: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 00:38:00 UTC+1 użytkownik Michoo napisał:
> On 03.02.2013 22:52, k...@g...com wrote:
>
> > To nie do końca jest tak że jak jest 70 to pewnymi samochodami nie da
>
> > się 140. Da się i do tego bezpiecznie.
>
>
>
> Bezpiecznie - to zależy dla kogo. Mamy w poznaniu ulicę Zamenhofa a na
>
> niej "najniebezpieczniejsze przejście w Poznaniu". Jest to ładna prosta,
>
> 2 jezdnie po 2 pasy. Ograniczenie jak na zabudowanym, ale większość
>
> jedzie 70-80. No i jest przejście dla pieszych, na którym tak ze 2 razy
>
> w roku ktoś zginie, bo pan zapierdalacz pojedzie 140. Nie ma fizycznej
>
> możliwości, żeby przy tej prędkości zobaczył w porę pieszego, a i pieszy
>
> raczej nie oceni prawidłowo w takiej sytuacji prędkości samochodu. No
>
> ale jest prosta, to trzeba zapierdalać.
>
>
>
> Miałem tam zresztą ze 2-3 lata temu sytuację, gdzie "chamsko" wszedłem
>
> na pasy widząc bolid w odległości ~200m. Zatrzymał się z piskiem opon za
>
> moimi plecami (byłem już od jakiś 2 sekund na chodniku, więc zrobił to
>
> tylko dla efektu) i rzucił tekstem który jest po prostu klasą samą w sobie:
>
>
>
> "JAK WIDZISZ, ŻE KTOŚ ZAPIERDALA TO SIĘ NIE WPIERDALAJ NA PASY"
>
>
>
> na moją nieśmiałą sugestię, że go chyba pojebało chciał przejść do
>
> rękoczynów, niestety żona go powstrzymała.
>
>
>
> > Trzeba pamiętać że nie tylko
>
> > dobre ( nie w znaczeniu że niedobre=popsute, niesprawne) samochody są
>
> > w użyciu. BMW przejedzie ale autobus już nie.
>
>
>
> Autobusy zazwyczaj jeżdżą wolniej.
>
>
>
> > A nie mogą postawić
>
> > dwóch znaków.
>
>
>
> Na trasie Poznań-Bydgoszcz kojarzę przynajmniej 2 miejsca gdzie są na
>
> terenie miejscowości osobne ograniczenia dla ciężarowych i osobowych...
>
>
>
> > Jeden dla autobusów 40 a dla osobowych 80. Bo na bank w
>
> > pewnym momencie osobowy wbije się w dużo wolniej jadący autobus.
>
>
>
> A to teraz sytuacja jest inna? Autobus jedzie bezpiecznym dla autobusu
>
> 40, ktoś za późno to zauważa i dup.
>
>
>
> > Często jest tak że na dobrej drodze jest niby bez sensu postawione
>
> > drastyczne ograniczenie. Niby łagodny zakręt i tylko 40. Ale za
>
> > zakrętem jest wyjazd z jakiejś podrzędnej drogi. Przy niekorzystnym
>
> > zbiegu okoliczności przy szybkości większej niż 40 ten co będzie
>
> > wyjeżdżał z drogi za zakrętem musi zostać trafiony.
>
>
>
> Tylko niestety mało kto na to zwraca uwagę - to raz. Po drugie to jeżeli
>
> nie ma tam też niebieskiej tabliczki to mało kto pewnie zwalnia poniżej
>
> 60-70. (I pewnie mogłoby tam być spokojnie np. 60, tylko znowu -
>
> kierowcy musieli by go przestrzegać.) I jeszcze jedno - mogli razem z
>
> tym ograniczeniem nie poskąpić na informację o skrzyżowaniu z
>
> podporządkowaną.
>
>
>
> > A w tych dziesięciu procentach mogłem
>
> > nie zauważyć co za niespodzianka mnie czeka.
>
>
>
> Z 2 strony zdarzają się "lasy zabudowane" ciągnące się po kilka km. Niby
>
> tylko kilka minut straty, ale wkurza.
>
>
>
>
>
> --
>
> Pozdrawiam
>
> Michoo
Jeszcze o tych lasach i polach zabudowanych. Ty znasz przepis że jak jest teren
zabudowany to jakaś ustawowa prędkość. To że w terenie zabudowanym może być
podniesiona znasz z doświadczenia. Daję sobie kutasa w talarki pociąć że ci co
decydują o ustawieniu znaków też mają swoje przepisy. Ty ich znać nie musisz, nie
Twoje małpy nie twój cyrk. A jak w tych przepisach stoi jak byk że teren zabudowany
pokrywa się z granicą administracyjną? No to masz jechać przez puste pole tyle ile w
terenie zabudowanym. I to jest głupota tych od znaków. Bo mogą kazać postawić znak np
70. A potem 50 jak faktycznie zaczną się zabudowania. Ale oni maja to w dupie bo są
ograniczeni umysłowo. Taki stan rzeczy to również wina kierowców. Powinni żądać
wyjaśnień od ustawiaczy znaków dlaczego ustawiają jak ustawiają. Jak ich nikt nie
ściga to robią jak robią. Ile razy zażądałeś wyjaśnienia w takiej sprawie. Bo ja ani
razu. A może by trzeba było ich popytać. Druga sprawa to kim są ci ludzie od znaków.
To nasi rodzice, dzieci, znajomi, sąsiedzi. Nie wzięli się z kosmosu, obce mocarstwo
też ich nie przysłało. Dlaczego ich na drodze prywatnej nie opierdalamy za to co
robią źle?
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.13 01:55 J.F.
- 04.02.13 02:48 k...@g...com
- 04.02.13 15:56 Bydlę
- 04.02.13 19:23 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=