-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!npeer.as286.net!npee
r-ng0.as286.net!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer
.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
Date: Sun, 13 Feb 2022 20:54:23 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.5.1
Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
<su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
<62076433$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<su8r58$njv$1$Cav@news.chmurka.net>
<62091aef$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<620934b0$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
<62094838$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
<62095082$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
<62095d21$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
From: Marcin N <m...@o...pl>
In-Reply-To: <62095d21$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <620961ee$0$6642$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 185.53.145.84
X-Trace: 1644782062 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 6642 185.53.145.84:64752
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2389
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701468
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.02.2022 o 20:33, _Master_ pisze:
> Wiem co Toyota pisze/mówi o swoich produktach (czasem się nawet zgadzam)
> Wiem co pisali o elektrykach jako takich a teraz powinni odszczekać ;-)
> (nie jestem w elektrycznej sekcie) Stwierdzam tylko fakt zmiany POGLĄDÓW.
>
> hybrydy dopracowywali wiele lat. Ale technologia poszła do przodu.
>
> Widziałem już silniki będą ce jednocześnie "prądnicami" bez korbowodów,
> rozrządów...
>
> https://e.autokult.pl/40925,odkrywamy-tajemnice-siln
ika-bez-korbowodow-tworcy-odpowiadaja-na-pytania-czy
telnikow-autokultu
>
>
> "M.Ż.: Jaka jest sprawność Waszego silnika z wolnym tłokiem?
> S.C.: Potencjalnie możemy osiągnąć 50 proc. sprawności przy zamianie
> energii chemicznej (paliwa) na elektryczną. Sprawność porównywalnego
> generatora z zapłonem iskrowym w obecnych na rynku hybrydach szeregowych
> wynosi 30 proc."
Tylko się cieszyć...
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.22 23:00 Myjk
- 14.02.22 12:49 K
- 14.02.22 14:02 TomN
- 14.02.22 14:35 J.F
- 14.02.22 14:39 J.F
- 14.02.22 16:30 Myjk
- 14.02.22 16:44 Myjk
- 14.02.22 16:54 K
- 14.02.22 17:28 Myjk
- 14.02.22 17:36 K
- 14.02.22 17:45 J.F
- 14.02.22 18:11 Myjk
- 14.02.22 18:55 Marcin N
- 14.02.22 20:30 J.F
- 14.02.22 20:42 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka