eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMotocykliści (i nie tylko) atakują › Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
    Date: Thu, 19 May 2011 09:39:21 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 40
    Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
    References: <k...@c...fuw.edu.pl> <iqhcnm$5u3$1@inews.gazeta.pl>
    <iqhduj$5gl$1@mx1.internetia.pl> <o...@b...softax.pl>
    <iqtdtg$m49$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ir0rd7$7ll$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1305790863 37047 89.79.222.130 (19 May 2011 07:41:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 May 2011 07:41:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2369289
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-05-18, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    >> Licząc po sztukach przepisów - masz rację.Licząc pod względem częstości
    >> spotykania oraz częstości karania - moim zdaniem nie. Wydaje mi się
    >> (może i niesłusznie) że zdecydowana większość żali/zastrzeżeń dotyczy
    >> ograniczeń prędkości. A te (niestety, bardzo niestety) bardzo często są
    >> postawione od czapy.
    >
    > Nie sądzisz, że takie tłumaczenie jest fałszywe?

    Nie.

    > Tak naprawdę
    > ograniczeń prędkości postawionych od czapy jest nie tak dużo, za
    > to w kółko to się nie podoba wielu osobom. W Polsce niemalże
    > z natury ludzie nie przestrzegą wielu przepisów, ponieważ jest
    > to bezkarne. Drogi mamy jakie mamy i tak naprawdę nie bardzo
    > jest gdzie podwyższać prędkość - tam gdzie można jest ona
    > podwyższana. Gdyby kierowcy przestrzegali przepisów to być
    > może gdzieniegdzie by prędkość została podwyższona. Najwyższa
    > przepustowość to tak gdzieś w granicach 30-40km/h, więc nie
    > mam sensu podwyższać w miastach. Wiele tras krajowych przebiega
    > przez miejscowości - skoro są przejścia dla pieszych, ruch
    > lokalny itd. to niby skąd bez pogorszenia bezpieczeństwa można
    > prędkość podwyższyć?

    W wielu miejscach. Od zbyt wcześnie postawionych ograniczeń (bo po kiego
    czorta "teren zabudowany" w lesie, 500 metrów przed pierwszym
    zabudowaniem i wyjazdem na drogę?) do likwidacji ograniczeń pt. idiota
    lecący 150/90 spowodował wypadek to postawimy ograniczenie do 70. Od
    pięćdziesiątki na Wisłostradzie do ograniczeń postawionych przy
    wyjeździe z posesji gdzie wystarczy postawić lustro. Jak się codziennie
    mija ograniczenia postawione od czapy to się potem olewa te ustawione
    rozsądnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: