    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Date: Thu, 19 Sep 2013 13:49:30 +0200

    Powitanko,

    > bzdura. nie spotkałem jeszcze miejsca gdzie to by działało i miało sens.

    To, ze nasi drogowcy nie potrafia kupic lub zrobic ukladu
    elektronicznego na poziomie zabawki edukacyjnej dla 8-latka, to mnie
    akurat nie dziwi. Od biedy mozna to zrobic na elementach dyskretnych
    analogowo (choc dla mnie prosciej na najtanszym uP).
    Zielone dla kierowcow caly czas, po nacisnieciu przycisku zmiana
    ->zolte-> czerwone = zielone dla pieszych przez okreslony czas. K', co w
    tym trudnego, co tu moze nie dzialac. Wersja wypasiona de lux
    uniemozliwiajaca wlaczenie tej sekwencji jesli nie minal okreslony czas.
    Jak przez cala dobe nikt nie chce przejsc, to cala dobe pali sie zielone
    dla kierowcow. Budowa cepa to przy tym high technology.
    A to, ze Galas jesli juz, to zrobi tam swiatla, ktore dzialaja w
    normalnej sekwencji, bez, lub z nie dzialajacymi przyciskami, to tez nie
    nowina.

    > Tam gdzie jest duży ruch to i tak co jakiś czas trzeba dać światło
    > pieszym. tam gdzie jest mały i tak wszyscy przechodzą jak nic nie jedzie
    > a pojazdy potem stoją bezsensownie na czerwonym

    Mowimy o 3 pasmowej drodze, jedynej laczacej bezposrednio Piaseczno i
    Warszawe, gdzie albo jest korek, albo duzy ruch.
    No to teraz zdecydujcie:
    1. Robimy z tego droge ekspresowa, czyli przebudowa wszystkich
    skrzyzowan i pare innych "drobiazgow"
    2. Pozostawiamy jak jest, a wtedy jesli na calej trasie
    Piaseczno<>Warszawa jest kilkanascie swiatel, a tylko 2 przejscia
    sygnalizacji nie maja, to trzeba byc albo bandyta, albo po prostu
    drogowcem, by na tych 2 przejsciach nie zrobic tego samego, co na
    pozostalych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa