-
Data: 2013-09-19 15:08:21
Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-09-19 14:08, Pawel O'Pajak pisze:
>> Precyzja powala - czyli kilka lat po wypadku napisałeś o tym na
>> pms? Nie tak dawno tam fruwało BMW z prędkością ~200km/h.
>> 3 worki :>
>
> Mam meldowac o kazdym wypadku na pms?
Nie, ale powoływać się cały czas na jeden wypadek kiedyś tam bez
konkretów to wiesz, jakoś tak średnio sensownie.
> O tamtym juz kiedys pisalem.
Aaaaa, to cały czas piszesz o jednym wypadku.
>> Jakoś ludzie nie narzekają i zagęszczenie im nie przeszkadza.
>
> Mozesz podac dokladne wyniki tej ankiety?
Tak, 82% pieszych jest zadowolonych z postawienia FR.
>>> Z tym uplynnieniem poprzez spowolnienie to czesto powtarzany dowcip.
>>
>> To nie dowcip. To fakt.
>
> ROTFL, zawsze podziwialem ludzi, ktorzy potrafia z powazna mina
> opowiadac dowcipy. Jak ktos dojdzie do wniosku, ze zwiekszenie
> przepustowosci drogi to np. nie dobudowanie pasow, a wrecz przeciwnie,
> to nie zapomnij upomniec sie o honorarium.
Zdaje się, że nie masz bladego pojęcia i zjawiskach zachodzących
w takich miejscach.
>> Aha, znaczy jak nie było FR to rzadko kilka samochodów przemykało
>> z prędkością 80km/h, a teraz to gęsto bo jadą 50km/h.
>> Zajadów chyba dostanę :)
>
> Skoro z elementarna logika tak Ci trudno, to spróbuje lopatologicznie:
W zasadzie po takim wstępie powinienem darować sobie dyskusję, ale
wyjaśnię, ponieważ masz problemy ze zrozumieniem pewnych zjawisk...
> Mamy droge. Z punktu A do B ma przejechac okreslina ilosc samochodow w
> okreslonym przedziale czasu. To sa stale. Teraz zmienne: a)Wszystkie
> jada 80km/h , b) wszystkie jada 50km/h.
Jeżeli wcześniej samochody (zakładam te same warunki, porę itd.)
jechały tam 80km/h to trudniej było przejść pieszym przez przejście,
czy też włączyć się do ruchu, zawrócić itd. Przepustowość też była
niższa niż przy 50km/h (możesz to sobie sprawdzić na symulatorach,
które kiedyś tutaj tutaj prezentowałem). Dzięki niższej prędkości
zwiększyła się płynność ruchu oraz przepustowość drogi. Optymalną
prędkość znajdziesz chyba sam:>
> To teraz nam objasnij czemu uwazasz, ze w przypadku "b" nie bedzie
> gesciej na drodze niz w "a".
Nie manipuluj - napisałem wcześniej, że jest gęściej, ale
bezpieczniej i łatwiej wykonywać manewry - o bezpieczeństwie
pieszych nie wspomnę. Z tego co napisałeś (i z czego się
sobie ironizowałem) to:
"Ci co czekaja na mozliwosc skretu w lewo jadac w kierunku Piaseczna
bardzo sa zrelaksowani czekajac az te kilka samochodow zamiast przemknac
80km/h jak prawie wszyscy po minieciu FR, zwalniaja do <50 i jaaada,
jaaada. ", a teraz nagle zrobiło się tych samochodów tyle samo.
Z powyższego wynika, że jak było 80km/h to rzadko coś jechało, a teraz
przy 50 to korek jakich mało itd.
> Jestem zafascynowany Twoja teoria. Jest rewolucyjna, moze nawet zmienic
> dotychczasowe pojmowanie mechaniki plynow i kto wie, moze Nobel z fizyki;-)
Idź na korepetycje do Galasa - lepiej mu wychodzą pomysły drogowe niż
Tobie.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.09.13 15:28 Myjk
- 19.09.13 15:34 Myjk
- 19.09.13 16:55 J.F
- 19.09.13 17:39 Shrek
- 19.09.13 17:58 Pawel O'Pajak
- 19.09.13 18:45 Myjk
- 19.09.13 19:23 Artur Maśląg
- 19.09.13 21:29 Pawel O'Pajak
- 19.09.13 22:02 Artur Maśląg
- 20.09.13 07:17 Myjk
- 20.09.13 08:40 AZ
- 20.09.13 08:55 DoQ
- 20.09.13 08:59 DoQ
- 20.09.13 09:05 DoQ
- 20.09.13 09:08 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=