eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
  • Data: 2013-09-19 15:08:21
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-09-19 14:08, Pawel O'Pajak pisze:
    >> Precyzja powala - czyli kilka lat po wypadku napisałeś o tym na
    >> pms? Nie tak dawno tam fruwało BMW z prędkością ~200km/h.
    >> 3 worki :>
    >
    > Mam meldowac o kazdym wypadku na pms?

    Nie, ale powoływać się cały czas na jeden wypadek kiedyś tam bez
    konkretów to wiesz, jakoś tak średnio sensownie.

    > O tamtym juz kiedys pisalem.

    Aaaaa, to cały czas piszesz o jednym wypadku.

    >> Jakoś ludzie nie narzekają i zagęszczenie im nie przeszkadza.
    >
    > Mozesz podac dokladne wyniki tej ankiety?

    Tak, 82% pieszych jest zadowolonych z postawienia FR.

    >>> Z tym uplynnieniem poprzez spowolnienie to czesto powtarzany dowcip.
    >>
    >> To nie dowcip. To fakt.
    >
    > ROTFL, zawsze podziwialem ludzi, ktorzy potrafia z powazna mina
    > opowiadac dowcipy. Jak ktos dojdzie do wniosku, ze zwiekszenie
    > przepustowosci drogi to np. nie dobudowanie pasow, a wrecz przeciwnie,
    > to nie zapomnij upomniec sie o honorarium.

    Zdaje się, że nie masz bladego pojęcia i zjawiskach zachodzących
    w takich miejscach.

    >> Aha, znaczy jak nie było FR to rzadko kilka samochodów przemykało
    >> z prędkością 80km/h, a teraz to gęsto bo jadą 50km/h.
    >> Zajadów chyba dostanę :)
    >
    > Skoro z elementarna logika tak Ci trudno, to spróbuje lopatologicznie:

    W zasadzie po takim wstępie powinienem darować sobie dyskusję, ale
    wyjaśnię, ponieważ masz problemy ze zrozumieniem pewnych zjawisk...

    > Mamy droge. Z punktu A do B ma przejechac okreslina ilosc samochodow w
    > okreslonym przedziale czasu. To sa stale. Teraz zmienne: a)Wszystkie
    > jada 80km/h , b) wszystkie jada 50km/h.

    Jeżeli wcześniej samochody (zakładam te same warunki, porę itd.)
    jechały tam 80km/h to trudniej było przejść pieszym przez przejście,
    czy też włączyć się do ruchu, zawrócić itd. Przepustowość też była
    niższa niż przy 50km/h (możesz to sobie sprawdzić na symulatorach,
    które kiedyś tutaj tutaj prezentowałem). Dzięki niższej prędkości
    zwiększyła się płynność ruchu oraz przepustowość drogi. Optymalną
    prędkość znajdziesz chyba sam:>

    > To teraz nam objasnij czemu uwazasz, ze w przypadku "b" nie bedzie
    > gesciej na drodze niz w "a".

    Nie manipuluj - napisałem wcześniej, że jest gęściej, ale
    bezpieczniej i łatwiej wykonywać manewry - o bezpieczeństwie
    pieszych nie wspomnę. Z tego co napisałeś (i z czego się
    sobie ironizowałem) to:
    "Ci co czekaja na mozliwosc skretu w lewo jadac w kierunku Piaseczna
    bardzo sa zrelaksowani czekajac az te kilka samochodow zamiast przemknac
    80km/h jak prawie wszyscy po minieciu FR, zwalniaja do <50 i jaaada,
    jaaada. ", a teraz nagle zrobiło się tych samochodów tyle samo.
    Z powyższego wynika, że jak było 80km/h to rzadko coś jechało, a teraz
    przy 50 to korek jakich mało itd.

    > Jestem zafascynowany Twoja teoria. Jest rewolucyjna, moze nawet zmienic
    > dotychczasowe pojmowanie mechaniki plynow i kto wie, moze Nobel z fizyki;-)

    Idź na korepetycje do Galasa - lepiej mu wychodzą pomysły drogowe niż
    Tobie.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: