  • Data: 2013-09-19 14:13:33
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-19, Pawel O'Pajak <o...@i...pl> wrote:
    > Powitanko,

    > To, ze nasi drogowcy nie potrafia kupic lub zrobic ukladu
    > elektronicznego na poziomie zabawki edukacyjnej dla 8-latka, to mnie
    > akurat nie dziwi. Od biedy mozna to zrobic na elementach dyskretnych
    > analogowo (choc dla mnie prosciej na najtanszym uP).
    > Zielone dla kierowcow caly czas, po nacisnieciu przycisku zmiana
    > ->zolte-> czerwone = zielone dla pieszych przez okreslony czas. K', co w
    > tym trudnego, co tu moze nie dzialac. Wersja wypasiona de lux
    > uniemozliwiajaca wlaczenie tej sekwencji jesli nie minal okreslony czas.
> [...]
    A to jest ciekawe czemu te swiatla tak nie dzialaja? Przycisk albo w ogole
    nie dziala albo wcisniecie przycisku tylko powoduje zapalenie sie zielonego
    w nastepnej sekwencji ktora trwa X min w ciagu ktorych niecierpliwy pieszy
    przechodzi na czerwonym a po tym zapala sie zielone i kierowcy stoja
    przed pustym przejsciem :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200