eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w Polonezie › Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Mon, 8 Apr 2013 23:40:59 +0200
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 51
    Message-ID: <16qqxjf4l7lqn$.127q44oeq259w$.dlg@40tude.net>
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
    <kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
    <515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
    <515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
    <515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
    <515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <5163090e$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1365457225 23622 82.143.187.50 (8 Apr 2013 21:40:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Apr 2013 21:40:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488533
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 20:14:36 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-04-08 10:42, J.F pisze:
    >>> Między 115C a silnikami Poloneza było sporo drobnych różnic:
    >>> inny układ smarowania, inny napęd rozrządu, inne uszczelnienia
    >>> zaworów, inny wałek rozrządu, inny osprzęt (kolektor, gaźnik,
    >>> nastawy zapłonu, alternator).
    >>
    >> Ale to drobnica, lepszego silnika od nowa nie chcialo im sie
    >> zaprojektowac :-)
    >
    > O czym Ty piszesz - raz, że były lepsze silniki do Poloneza
    > (nawet takie miałem prywatnie i były produkowane)

    W Polsce produkowane ? Jakie, gdzie ?

    > a dwa, że jak
    > najbardziej sporo pracy włożono w nowe projekty, które do produkcji
    > seryjnej z różnych przyczyn nie trafiły.

    I to jest kwintesencja watku - swietne nowe projekty, ktorych nikt nie
    widzial.

    >>>> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
    >>> Inny wał napędowy, inna skrzynia...
    >> No, waly ... pamietam taki czas gdy widzialem kilka poldkow na poboczu z
    >> urwanym walem.
    > A ja widywałem sierry na poboczu - cholera wie dlaczego. Tak,
    > niesprawne.

    Zmyslasz. Mialem to wiem, tego sie nie da zepsuc :-)

    > Wały też były różne i tak naprawdę problem z ukręcaniem
    > pojawił się w K16 i w silniejszych wersjach, gdzie ktoś założył
    > wał standardowy.

    Tylu znakomitych inzynierow robiacych swietne projekty do akt, a walu nie
    potrafia policzyc :-P

    >> Tak czy inaczej - drobiazgi.
    > Taki drobiazg - tylny most. Konstrukcja w pełni rodzima i 100x
    > lepsza od fiatowskiego pierwowzoru.

    czy jugoslowianskiej kopii ?

    Dobre i to, most zrobili, no no ...

    co prawda google dostarcza jakies mieszane opinie
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1123626.html


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: