-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Mon, 8 Apr 2013 23:40:59 +0200
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 51
Message-ID: <16qqxjf4l7lqn$.127q44oeq259w$.dlg@40tude.net>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<5163090e$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1365457225 23622 82.143.187.50 (8 Apr 2013 21:40:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Apr 2013 21:40:25 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488533
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 08 Apr 2013 20:14:36 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2013-04-08 10:42, J.F pisze:
>>> Między 115C a silnikami Poloneza było sporo drobnych różnic:
>>> inny układ smarowania, inny napęd rozrządu, inne uszczelnienia
>>> zaworów, inny wałek rozrządu, inny osprzęt (kolektor, gaźnik,
>>> nastawy zapłonu, alternator).
>>
>> Ale to drobnica, lepszego silnika od nowa nie chcialo im sie
>> zaprojektowac :-)
>
> O czym Ty piszesz - raz, że były lepsze silniki do Poloneza
> (nawet takie miałem prywatnie i były produkowane)
W Polsce produkowane ? Jakie, gdzie ?
> a dwa, że jak
> najbardziej sporo pracy włożono w nowe projekty, które do produkcji
> seryjnej z różnych przyczyn nie trafiły.
I to jest kwintesencja watku - swietne nowe projekty, ktorych nikt nie
widzial.
>>>> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
>>> Inny wał napędowy, inna skrzynia...
>> No, waly ... pamietam taki czas gdy widzialem kilka poldkow na poboczu z
>> urwanym walem.
> A ja widywałem sierry na poboczu - cholera wie dlaczego. Tak,
> niesprawne.
Zmyslasz. Mialem to wiem, tego sie nie da zepsuc :-)
> Wały też były różne i tak naprawdę problem z ukręcaniem
> pojawił się w K16 i w silniejszych wersjach, gdzie ktoś założył
> wał standardowy.
Tylu znakomitych inzynierow robiacych swietne projekty do akt, a walu nie
potrafia policzyc :-P
>> Tak czy inaczej - drobiazgi.
> Taki drobiazg - tylny most. Konstrukcja w pełni rodzima i 100x
> lepsza od fiatowskiego pierwowzoru.
czy jugoslowianskiej kopii ?
Dobre i to, most zrobili, no no ...
co prawda google dostarcza jakies mieszane opinie
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1123626.html
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 23:53 J.F.
- 09.04.13 00:03 J.F.
- 09.04.13 07:14 DoQ
- 09.04.13 08:02 Artur Maśląg
- 09.04.13 08:41 Artur Maśląg
- 09.04.13 09:09 J.F
- 09.04.13 09:17 J.F
- 09.04.13 09:31 k...@g...com
- 09.04.13 09:57 masti
- 09.04.13 10:32 Artur Maśląg
- 09.04.13 10:33 Artur Maśląg
- 09.04.13 13:48 Adam Płaszczyca
- 09.04.13 13:49 Adam Płaszczyca
- 09.04.13 15:00 Axel
- 09.04.13 15:21 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=