-
Data: 2013-04-09 10:32:13
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-04-09 09:09, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2013-04-08 23:40, J.F. pisze:
>>>>> Ale to drobnica, lepszego silnika od nowa nie chcialo im sie
>>>> zaprojektowac :-)
>>>> O czym Ty piszesz - raz, że były lepsze silniki do Poloneza
>>>> (nawet takie miałem prywatnie i były produkowane)
>>> W Polsce produkowane ? Jakie, gdzie ?
>> Po co projektować od nowa i produkować na miejscu, skoro są
>> gotowe projekty i linie montażowe? Wszyscy tak robią.
>
> Aha, czyli o ile dobrze zrozumialem, to o swietnosci polskiej
> motoryzacji ma dowodzic zaprojektowanie obudowy sprzegla ?
To chyba coś źle zrozumiałeś - zresztą ja nigdzie nie pisałem o tym,
że nasza motoryzacja to jakaś specjalnie wybitna była. Była na miarę
naszych możliwości i pewne rzeczy były całkiem dobre.
> Czy tez nie bylo potrzeby jej projektowac, skoro juz ktos to zrobil ?
Były silniki, których projektować nie trzeba było (miały nawet być
używane powszechnie), były też nowe konstrukcje.
> A wszyscy tak robia ... jakos coraz to nowe silniki powstaja na swiecie.
No powstają. Ciekawe czemu wiele samochodów różnych marek ma w zasadzie
te same silniki? Do Poloneza trafił np. stary dobry XUD9A? W zasadzie
z tego samego silnika korzystała Toyota w Corollach (oczywiście nie
tylko).
>> Zresztą sama produkcja miała być, ale decyzje polityczne
>> były inne.
>
> Produkcja czego ? Innego silnika, na licencji ?
Innych silników na licencji.
>> A czytać potrafisz? Wały były różne.
>
> No ale kto go zalozyl ?
To nie mnie pytaj. Ja w swoim miałem fabrycznie montowany inny niż
dostępny za rogiem. A w samym FSO to ciekawe rzeczy widziałem :)
> Nie mowie nie, aczkolwiek chetnie bym sie dowiedzial jak to z tymi
> mostami bylo :-)
W archiwum grupy było nie raz. W skrócie - most "kwadratowy" (ten nowy,
choć tak naprawdę to on był od początku w Polonezie jeżeli dobrze
pamiętam) był polskiej konstrukcji, trwały, odporny na obciążenia
i niestety 'trudny' w regulacji - jak wył to trzeba było reklamować.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.13 10:33 Artur Maśląg
- 09.04.13 13:48 Adam Płaszczyca
- 09.04.13 13:49 Adam Płaszczyca
- 09.04.13 15:00 Axel
- 09.04.13 15:21 Artur Maśląg
- 09.04.13 16:26 DoQ
- 09.04.13 18:16 Robert Rędziak
- 09.04.13 18:51 Artur Maśląg
- 09.04.13 19:08 tá´Ź
- 09.04.13 21:22 DoQ
- 09.04.13 21:26 DoQ
- 09.04.13 21:56 tá´Ź
- 09.04.13 21:56 J.F.
- 09.04.13 21:59 tá´Ź
- 09.04.13 22:06 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=