-
Data: 2013-04-09 10:32:13
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-04-09 09:09, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2013-04-08 23:40, J.F. pisze:
>>>>> Ale to drobnica, lepszego silnika od nowa nie chcialo im sie
>>>> zaprojektowac :-)
>>>> O czym Ty piszesz - raz, że były lepsze silniki do Poloneza
>>>> (nawet takie miałem prywatnie i były produkowane)
>>> W Polsce produkowane ? Jakie, gdzie ?
>> Po co projektować od nowa i produkować na miejscu, skoro są
>> gotowe projekty i linie montażowe? Wszyscy tak robią.
>
> Aha, czyli o ile dobrze zrozumialem, to o swietnosci polskiej
> motoryzacji ma dowodzic zaprojektowanie obudowy sprzegla ?
To chyba coś źle zrozumiałeś - zresztą ja nigdzie nie pisałem o tym,
że nasza motoryzacja to jakaś specjalnie wybitna była. Była na miarę
naszych możliwości i pewne rzeczy były całkiem dobre.
> Czy tez nie bylo potrzeby jej projektowac, skoro juz ktos to zrobil ?
Były silniki, których projektować nie trzeba było (miały nawet być
używane powszechnie), były też nowe konstrukcje.
> A wszyscy tak robia ... jakos coraz to nowe silniki powstaja na swiecie.
No powstają. Ciekawe czemu wiele samochodów różnych marek ma w zasadzie
te same silniki? Do Poloneza trafił np. stary dobry XUD9A? W zasadzie
z tego samego silnika korzystała Toyota w Corollach (oczywiście nie
tylko).
>> Zresztą sama produkcja miała być, ale decyzje polityczne
>> były inne.
>
> Produkcja czego ? Innego silnika, na licencji ?
Innych silników na licencji.
>> A czytać potrafisz? Wały były różne.
>
> No ale kto go zalozyl ?
To nie mnie pytaj. Ja w swoim miałem fabrycznie montowany inny niż
dostępny za rogiem. A w samym FSO to ciekawe rzeczy widziałem :)
> Nie mowie nie, aczkolwiek chetnie bym sie dowiedzial jak to z tymi
> mostami bylo :-)
W archiwum grupy było nie raz. W skrócie - most "kwadratowy" (ten nowy,
choć tak naprawdę to on był od początku w Polonezie jeżeli dobrze
pamiętam) był polskiej konstrukcji, trwały, odporny na obciążenia
i niestety 'trudny' w regulacji - jak wył to trzeba było reklamować.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.13 10:33 Artur Maśląg
- 09.04.13 13:48 Adam Płaszczyca
- 09.04.13 13:49 Adam Płaszczyca
- 09.04.13 15:00 Axel
- 09.04.13 15:21 Artur Maśląg
- 09.04.13 16:26 DoQ
- 09.04.13 18:16 Robert Rędziak
- 09.04.13 18:51 Artur Maśląg
- 09.04.13 19:08 tá´Ź
- 09.04.13 21:22 DoQ
- 09.04.13 21:26 DoQ
- 09.04.13 21:56 tá´Ź
- 09.04.13 21:56 J.F.
- 09.04.13 21:59 tá´Ź
- 09.04.13 22:06 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=