  • Data: 2013-04-08 23:29:26
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 23:13:45 UTC+2 użytkownik DoQ napisał:
> [...]
    dwudziesto kilku letni dzieciak na czyichś imieninach. Dla niego wszystko co
    socjalistyczne było złe a w sklepach był tylko ocet. To się go jeden spytał jakim
    cudem przeżył bo jako niemowlak załapał się na najgorszy pod względem zaopatrzenia
    okres w PRL i na samym occie by nie przeżył. Młody gniewny powrócił do tego co
    potrafi najlepiej, znaczy się zajął się swoim telefonem.

    > Lepiej przypomnij sobie jak tłoczono blachy kiedyś, a jak to się robi
    >
    > teraz. Przy obecnej skali produkcji popularny model samochodu miałby 3
    >
    > cm rozrzut pasowania.

    Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Ty chyba żadnego tłocznika w życiu na oczy nie
    widziałeś.