  • Data: 2013-04-09 00:03:48
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 22:41:41 +0200, DoQ napisał(a):
    > Tak jeszcze w paru słowach, naszym zawsze było i będzie pod górę. Minęło
    > 24lata i dalej nic nie mamy (oprócz legend typu polskie samochody na
    > włoskiej licencji). A tacy Czesi potrafili zrobić coś samemu, od Skody
    > po Tatrę i co dało się produkować? Dało.

    No, o tych skodach to mozna by sie troche rozpisac. Niezbyt pozytywnie
    :-)

    > Po przemianach dogadali się z
    > VW AG i są teraz jednym z bardziej liczących się producentów. A Polacy?
    > Jak zwykle NIC, frajerstwo i wspominanie czegoś co nie istniało.

    No coz, podejrzewam ze mysmy tez probowali sie dogadac.
    Nie wiem - VW za duzo chcial, czy w ogole nie chcial, czy nasi za duzo
    chcieli.

    Z Daewoo wyszlo ja wyszlo, ale dzis mozemy zazdroscic Slowakom Kia,
    wiec moze nie byla to decyzja tak zla jak sie okazala - kto mogl
    przypuszczac ze tak sie skonczy ..

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Tatra_%28motoryzacja%29
    > "W dziedzinie samochodów osobowych marka Tatra najczęściej kojarzona
    > jest z luksusowymi autami tworzonymi w latach 30. XX wieku, gdy firmą
    > kierował inżynier Hans Ledwinka. Ówczesne limuzyny serii T77 i T87, [...]
    >
    > A my czym się chwalimy? Żenada i ROTFL.

    A Czesi czym ?
    przedwojenna fabryka, ktorej nie potrafili kontynuowac ?

    J.