    Date: Mon, 08 Nov 2010 16:17:57 +0100
    From: krzysiek82 <g...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Megane Scenic i Xsara Picasso

    W dniu 2010-11-08 16:15, AL pisze:
    > ja widzialem tez jak wygladaja auta z UE - od osob prywatnych - wiec nie
    > zakladalbym tez z gory, ze kazde auto z zachodu bedzie w lepszym stanie
    > - wszystko zalezy od swiadomosci 'bialka' :)

    masz rację, ale odsetek zadanych aut u nas a u Niemca jest
    nieporównywalny.

    > Jakos tak przylgnelo do nas, ze cwaniakujemy - gorzej stawiamy tu niemal
    > znak rownosci Polak = cwaniak.
    > Podobnie jak z powiedzeniem: "kazdy pijak to zlodziej"

    coś w tym jest, ale jak dla mnie 99% tego narodu to cwaniaki zresztą
    każdego dnia nie tylko ja dostaje tego dowody więc czemu się dziwić?
    Zawsze gdy oglądam auto przed zakupem Niemiec się dziwi co ja robię.
    Też jestem nieufny ale zwykle po oględzinach kupuje bo nie mam się do
    czego przyczepić. I jeszcze nigdy nie usłyszałem "panie igły to tylko w
    salonie, czy co pan chcesz przecież to używka" Sam przyznasz, że to
    takie typowe durne odzywki debili :)?

    --
    krzysiek82