  • Data: 2010-11-08 20:42:27
    Temat: Re: Megane Scenic i Xsara Picasso
    Od: Jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-08 14:22, LEPEK pisze:

    > Wolałbym benzynę, niż diesla, ale jak mnie ktoś skutecznie przekona...
    > Nie chciałbym jakiegoś dychawicznego motorka, dla tego w Renault wpadł
    > mi w oko 2.0 16v 140 KM. Ewentualnie 1.6 16v, ale sporo słabszy... Jeśli
    > chodzi i Citroena, to mam słabe rozeznanie, co do silników.
    > Co byście polecili (zarówno, jak chodzi o Renault, jak i Citroena)? Czy
    > są jakieś silniki, wersje, roczniki itp., których się należy ystrzegać
    > ze względu na usterkowość?

    Ja przez ostatnie 3,5 roku jeździłem Scenikiem I ph I, 99r, ale silnik
    już był ten co w ph II - 1.6 16v benzyna. W miarę żwawy, spalanie
    średnio 7l. W chwili sprzedaży miał 190 tys km, z silnikiem nic isię nie
    działo, przez cały okres użytkwania wymieniłem tylko świece i rozrząd.
    Nie wiem jak z ph II ale mojego ruda zaczęła strasznie chrupać - od
    tylnych nadkoli leciały całe progi. Zwróc szczególną uwagę właśnie na
    blacharkę. Serwis też w sumie nie najtańszy, a na polskich drogach przy
    zawieszeniu trzeba często drobne rzeczy robić.

    Jacek