  • Data: 2010-11-08 17:00:08
    Temat: Re: Megane Scenic i Xsara Picasso
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > Z drugiej strony - znajdź polskiego Pikusia Prestige z dodatkami, np. ze
    > szklanym dachem
    > Nie, żebym się zaraz pastwił i kazał szukać fabrycznej nawigacji :-)
    > Ale tak, żeby np. nie miały korbkotronika w tylnych drzwiach.

    no ja nie mam korbotronika w zadnych drzwiach i co? ;)

    co do wersji, niektore z nich byly skierowane na konkretne rynki, wiec
    nawet nie wiem, czy w PL taka wersja Prestige wystepowala (exclusive,
    owszem tak).
    Jak 3 lata wstecz chcialem kupic Picasso do 2 lat - to nie znalazlem
    zadnego be historii wypadkowej. 99% z nich byly to wersje sprowadzane.

    --
    pozdr
    Adam (AL)