  • Data: 2010-11-10 12:54:17
    Temat: Re: Megane Scenic i Xsara Picasso
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-09 23:04, scob pisze:

    > Pojedź sobie do komisu, gdzie będziesz miał obok siebie oba francuzy i
    > Zośkę - zaczniesz poważnie rozpatrywac 'trzecią drogę' ;)
    > 1,8 16V - rakieta toto nie jest, ale niezawodne. I same zalety: spód
    > tani, bo z astry, ładniej wykonany, konfiguracja klima+szyber nie jest
    > rzadkością, a w bagażniku pod podłogą - niespodzianka: siedzonko dla
    > teściowej.

    Właśnie - muszę obejrzeć na żywca.
    Ale nt. Zafiry to ci powiem, że oglądając zdjęcia wnętrza najmniej mi
    się podoba: kokpit projektował ktoś, kto w designie zatrzymał się na
    pocz. lat 80', z tyłu jest kanapa, zamiast osobnych foteli, a te
    dodatkowe siedzenia w bagażniku to mi zupełnie niepotrzebne.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm