  • 11. Data: 2009-04-17 11:59:03
    Temat: Re: Media Markt dla idiotów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gs9m7u$6st$1@node2.news.atman.pl...
    > Zaczne od tego , ze nie widziałem tego TV, ale facetke znam z 15
    > lat i to
    > powazna osoba. Jest ksiegowa mojej zony i moja (wypelnia nam
    > zeznania roczne
    > PIT) wiec raczej nie bredzi.

    Ale na technice sie nie zna..

    > Piszac o kurzu mam na mysli Łódź, miasto w nacznym stopniu
    > podobnie jak i
    > reszta Polski odprzemysłowine za sprawa skurwysynów jacy nami
    > rzadzą.

    No coz, ja tam nie wiem czy sk*, czy nie pozwolili wykorzystywac
    rodakow za chinska place ..

    > Nie wiem ile jej syn dał za ten TV, ale byc moze wybrali cos co
    > wygladało na
    > "dobry stosunek jakosci do ceny".
    > chodzi tez o to, ze Toshiba okreslila, ze model jest juz
    > przestarzaly i
    > nieprodukowany i ma okolo 7 lat. Facetka ma prawo sie nie znac
    > zwlaszcza, ze
    > te klocki sa do siebie dosc podobne z wierzchu. Ile to 7 lat sie
    > przeklada
    > na generacje LCD, to tego nie trzeba chyba mówic. To jest cala
    > epoka.
    > Tutaj sie nóż w kieszeni otwiera!

    Ale mial "dobry stosunek jakosci do ceny". Co ma noz do tego ?

    > Na koniec powiem cos optymistycznego. Toshiba zaproponowala im
    > telewizor na
    > wymiane. Zaproponowali im zeby sobie wybali jakis model. CDN
    > nastapi jak sie
    > zona z nia znów spotka (albo ja). Jestem ciekawy jak to dalej
    > bedzie?

    No coz, niedawna przygoda znajomych z Samsungiem, nowiutkim - w
    sprzecie nie dziala jedna opcja.
    Serwis samsunga to po miesiacu sprawdzil i uznal .. i zrobil
    sklepowi fakture zwrotna.
    Prosze sie po gotowke zwrocic do sklepu. Normalnie moze to by i
    byla zaleta, ale jak zlotowka spada na leb to wada.
    Sklep tego modelu juz nie ma, miec bedzie nie wiadomo kiedy, choc
    niby w ofercie Samsunga jest.
    Cala sprawa trwala ze trzy miesiace.

    > W kazdym razie ostudzilo mnie to w kupowaniu w tym sklepie
    > zwlaszcza gdy
    > sobie poczytalem w necie o tych laptopach. Ale tez chyba tylko
    > raz tam
    > kupowalem drukarke komputerowa przed przeszlo 10 laty?

    Ale zasadniczo chyba wiesz co kupujesz ?

    > Moral z tego płynie taki, ze trzeba uwazac co i gdzie sie
    > kupuje?! Trzeba
    > cos wybrac (jakis model) a potem starac sie dowiedziec cos o nim
    > a nie
    > kupowac na "łapu capu" tylko dla tego ze byl np. w promocji tani.

    Moraly z tego sa dwa:
    - zobaczyc recenzje sprzetu, poszukac opini, sprawdzic jakie
    producent oferuje serwisy przez www,

    - reklamowac w sklepie w trybie niezgodnosci z umowa. Nie dac sie
    odeslac do serwisu na gwarancje.
    Daje lepsze warunki - choc trzeba byc konsumentem [nie na
    firme]. No i sklepy sie troche wycwanily
    i dziala to tylko przez pol roku ..

    > Mysle, ze to "nie dla idiotów" w odniesieniu do Media Markt
    > trzeba czytac
    > jednak bez tego "nie"

    Sklep w powyzszym najmniej istotny. Czasy dbania o klienta w tym
    sprzecie sie skonczyly ..

    J.

  • 12. Data: 2009-04-17 13:40:45
    Od: "GAL" <z...@t...pl>

    >Mowiła, ze chyba jakos to
    > moga sprawdzic ile gral telewizor? Ale ja mysle ze bardziej po datach na
    > płycie czy cos w tym rodzaju, bo mi sie nie chce wierzyc zeby TV mialo
    > jakis
    > licznik godzin?

    TAK lcdki w większości maja liczniki godzin, od monitorów po TV
    np moj samsung ma juz nabite 1440h

  • 13. Data: 2009-04-17 15:24:19
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > jest czas pracy w minutach (np. 1:30 czyli 1 godzina i 30 minut) i
    > niżej ilość włączeń. Wyjście EXIT na pilocie.

    Niezłe :)
    Własnie zaliczyła 988 właczenie :)
    BTW co to za reszta opcji? Nie macałem, żeby czegos nie spierdzielic :)
    Przem

  • 14. Data: 2009-04-17 17:32:22
    Od: Padre <P...@n...net>

    Przemek pisze:

    > Niezłe :)
    > Własnie zaliczyła 988 właczenie :)
    > BTW co to za reszta opcji? Nie macałem, żeby czegos nie spierdzielic :)
    > Przem
    Reszta to dopiero jest ważna :) jeśli na przykład ma sie jakiś sprzęt
    podłączony nie po HDMI to można doskonale wyregulować rozmiar obrazu
    żeby niepotrzebnie nie ucinał sporego marginesu naokoło i na dodatek
    można to robić dla każdego wejścia oddzielnie. Regulacje są na tyle
    bezpieczne że w wielu pozycjach wartością domyślną jest "0" więc można
    sobie bezpiecznie majstrować bo zawsze można wrócić do wartości
    początkowych. Niemniej warto cyfrówką uwieczniać swoje działania.

  • 15. Data: 2009-04-17 17:38:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sofu" <m...@o...pl> wrote in message
    > Gdyby to byla prawda toby nalazało omijac te firme szerokim łukiem.

    Nie, gdyby to była prawda a Ty umiałbyś to udowodnić to mógłbyś
    wziąć firmę do sądu i wygrać sporą sumkę pieniędzy za oszustwo.

    Gdybym mial papiery gwarancyjne w rece z odpowiednimi datami
    i numeralmi seryjnymi zgodnymi z numerami na sprzecie to nie ma
    sily abym sie dal splawic przez serwis.

    Wnioskuje wiec z tego ze gwarancja byc moze nie byla wypelniona
    w sklepie, byc moze numery nie byly wpisane lub sprzet zostal
    otwarcie sprzedany taniej jako naprawiany lub taki z wystawy.

  • 16. Data: 2009-04-17 17:44:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GAL" <z...@t...pl> wrote in message news:gsa0uj$1v8$1@inews.gazeta.pl...

    > TAK lcdki w większości maja liczniki godzin, od monitorów po TV
    > np moj samsung ma juz nabite 1440h

    Jak można dojść do tego menu w monitorze komputerowym Samsunga?
    Mam SyncMaster 203B.

  • 17. Data: 2009-04-17 18:01:11
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    > Reszta to dopiero jest ważna :) jeśli na przykład ma sie jakiś sprzęt

    Ta, tylko jak sie po tym poruszać? ;)
    Wlazłem w jakąś błękitną tabelkę, można było po niej chodzić ale juz nie
    wyjść, musiałem wyłączyć tv.
    Przem

  • 18. Data: 2009-04-17 19:29:56
    Od: Padre <P...@n...net>

    Przemek pisze:

    > Ta, tylko jak sie po tym poruszać? ;)
    > Wlazłem w jakąś błękitną tabelkę, można było po niej chodzić ale juz nie
    > wyjść, musiałem wyłączyć tv.
    > Przem

    Stoi napisane :) Po wejściu w menu serwisowe naciśnij "1" i wszystko
    stanie się (prawie) jasne :)

    Póki jakiejś wartości po zmianie nie zatwierdzisz klawiszem "OK" nic sie
    nie zapamięta, "EXIT" wychodzi z podmenu/menu bez zapisu więc nie ma sie
    czego bać. Wyłącznie kombinowanie z kolorem bez zanotowania pierwotnych
    wartości heksadecymalnych może skończyć się w serwisie albo trzeba sie
    będzie przyzwyczaić do skopanych kolorów. Przynajmniej w Panasonicu
    wszystkie wartości są bezwzględne czyli wystarczy wrócić do zanotowanych
    żeby TV był jak ze sklepu. Osobiście nie ruszył bym tylko bliżej nie
    znanych mi parametrów dotyczących komunikacji z panelem plazmowym bo
    obawiał bym sie ryzyka, że nie będę miał na czym ustawić pierwotnych
    nastaw :)

    W moim DVD udało mi sie w setupie wyłączyć całkowicie wyjście video :)
    całe szczęście menu było na tyle proste że w ciemno z pamięci po
    kilkunastu próbach trafiłem w odpowiednie opcje.

    No i nie zapomnij o menu Hotelowym (wejście tak jak w serwisowe tylko AV
    zamiast 0) tam można wybrać np. jakie wejście będzie domyślne przy
    włączeniu telewizora(ważne szczególnie dla nie posiadających tradycyjnej
    anteny) czy ustawić poziom głośności domyślny przy włączeniu.

  • 19. Data: 2009-04-17 23:15:27
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

> [...]
    > w sklepie, byc moze numery nie byly wpisane lub sprzet zostal
    > otwarcie sprzedany taniej jako naprawiany lub taki z wystawy.

    =========

    Na 100% to bym wiedzial co jest "grane" gdybym to ja kupował.
    Opieram sie na tym co ta babka mówiła. Mysle ze TV bylo sprzedane jako nowe.
    Pewnie mieli tez rachunek zakupu. Nie wiem czy podbili gwarancje? Jak
    spotkam, to spytam.
    Nie kazdemu sie chce opłacac biegłych i łazic po sadach latami zwłaszcza
    jesli sie ma tylko jedno TV w domu.
    W sumie to sklep ma niby prawo sprzedawac modele sprzetu sprzed kilku lat.
    Sprawa kupujacego jest, aby sie znac na tym, ktory model jest na TOP-ie.
    Ale tez sprzet sprzedawany jako nowy nie powinien byc zuzyty latami pracy.
    Co do tej ładnej sumki to przesadzasz. W najgorszym dla nich razie moga
    zwrócic forse za telewizor i koszta poniesione przez klienta. Dla nich to
    pryszcz. Odszkodowan za TV nie nalezy sie spodziewać.

  • 20. Data: 2009-04-17 23:27:20
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    --------

    > Sklep w powyzszym najmniej istotny. Czasy dbania o klienta w tym
    > sprzecie sie skonczyly ..
    >
    > J.

    Według Media Markt kto tam kupuje nie jest idiota, ale pozostala reszta,
    ktora ma ten sklep w 4 literach owszem.
    Ja po tym ich hasle z premedytacja stałem sie "idiotą".

    Twoim zdaniem klient jest tylko od płacenia forsy w kasie? A gdyby tak
    klient "przestal dbac o sklep" i zaczał płacic falszywa forsą, to jakby to
    sie nazywało?
    Uwazasz, ze prawie 3 tysiace zł dla przecietnego człowieka to g....o po
    które nie warto sie schylic?

    sofu