    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Media Markt dla idiotów?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 21:29:56 +0200

    Przemek pisze:

    > Ta, tylko jak sie po tym poruszać? ;)
    > Wlazłem w jakąś błękitną tabelkę, można było po niej chodzić ale juz nie
    > wyjść, musiałem wyłączyć tv.
    > Przem

    Stoi napisane :) Po wejściu w menu serwisowe naciśnij "1" i wszystko
    stanie się (prawie) jasne :)

    Póki jakiejś wartości po zmianie nie zatwierdzisz klawiszem "OK" nic sie
    nie zapamięta, "EXIT" wychodzi z podmenu/menu bez zapisu więc nie ma sie
    czego bać. Wyłącznie kombinowanie z kolorem bez zanotowania pierwotnych
    wartości heksadecymalnych może skończyć się w serwisie albo trzeba sie
    będzie przyzwyczaić do skopanych kolorów. Przynajmniej w Panasonicu
    wszystkie wartości są bezwzględne czyli wystarczy wrócić do zanotowanych
    żeby TV był jak ze sklepu. Osobiście nie ruszył bym tylko bliżej nie
    znanych mi parametrów dotyczących komunikacji z panelem plazmowym bo
    obawiał bym sie ryzyka, że nie będę miał na czym ustawić pierwotnych
    nastaw :)

    W moim DVD udało mi sie w setupie wyłączyć całkowicie wyjście video :)
    całe szczęście menu było na tyle proste że w ciemno z pamięci po
    kilkunastu próbach trafiłem w odpowiednie opcje.

    No i nie zapomnij o menu Hotelowym (wejście tak jak w serwisowe tylko AV
    zamiast 0) tam można wybrać np. jakie wejście będzie domyślne przy
    włączeniu telewizora(ważne szczególnie dla nie posiadających tradycyjnej
    anteny) czy ustawić poziom głośności domyślny przy włączeniu.