  • 1. Data: 2009-04-16 10:02:52
    Temat: Czy można jeszcze kupić AT89S2051/4051 ?
    Od: DuzyMis <j...@g...pl>

    Witam

    Szukałem w googlach, żeby kupić AT89S2051 lub AT89S4051 i wyskakuje mi
    tylko możliwość zakupu (źle szukam ?) wersji AT89Cxxxx.
    Czy źle szukam ? Czy można kupić jeszcze wersje S ?
    Z tego co wiem C nie można programować w układzie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-16 10:11:44
    Temat: Re: Czy można jeszcze kupić AT89S2051/4051 ?
    Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl>

    Użytkownik "DuzyMis" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy źle szukam ? Czy można kupić jeszcze wersje S ?
    > Z tego co wiem C nie można programować w układzie.

    Źle szukałeś.
    Kupisz choćby tu:
    http://www.seguro.pl/sklep/?podkat=30

    pozdrawiam
    TomT

  • 3. Data: 2009-04-16 10:42:40
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    niedawno kupiłem na pazzegro, dostałem fakturke

    --
    VSS
    http://vss.pl