    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Media Markt dla idiotów?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 13:59:03 +0200

    Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gs9m7u$6st$1@node2.news.atman.pl...
    > Zaczne od tego , ze nie widziałem tego TV, ale facetke znam z 15
    > lat i to
    > powazna osoba. Jest ksiegowa mojej zony i moja (wypelnia nam
    > zeznania roczne
    > PIT) wiec raczej nie bredzi.

    Ale na technice sie nie zna..

    > Piszac o kurzu mam na mysli Łódź, miasto w nacznym stopniu
    > podobnie jak i
    > reszta Polski odprzemysłowine za sprawa skurwysynów jacy nami
    > rzadzą.

    No coz, ja tam nie wiem czy sk*, czy nie pozwolili wykorzystywac
    rodakow za chinska place ..

    > Nie wiem ile jej syn dał za ten TV, ale byc moze wybrali cos co
    > wygladało na
    > "dobry stosunek jakosci do ceny".
    > chodzi tez o to, ze Toshiba okreslila, ze model jest juz
    > przestarzaly i
    > nieprodukowany i ma okolo 7 lat. Facetka ma prawo sie nie znac
    > zwlaszcza, ze
    > te klocki sa do siebie dosc podobne z wierzchu. Ile to 7 lat sie
    > przeklada
    > na generacje LCD, to tego nie trzeba chyba mówic. To jest cala
    > epoka.
    > Tutaj sie nóż w kieszeni otwiera!

    Ale mial "dobry stosunek jakosci do ceny". Co ma noz do tego ?

    > Na koniec powiem cos optymistycznego. Toshiba zaproponowala im
    > telewizor na
    > wymiane. Zaproponowali im zeby sobie wybali jakis model. CDN
    > nastapi jak sie
    > zona z nia znów spotka (albo ja). Jestem ciekawy jak to dalej
    > bedzie?

    No coz, niedawna przygoda znajomych z Samsungiem, nowiutkim - w
    sprzecie nie dziala jedna opcja.
    Serwis samsunga to po miesiacu sprawdzil i uznal .. i zrobil
    sklepowi fakture zwrotna.
    Prosze sie po gotowke zwrocic do sklepu. Normalnie moze to by i
    byla zaleta, ale jak zlotowka spada na leb to wada.
    Sklep tego modelu juz nie ma, miec bedzie nie wiadomo kiedy, choc
    niby w ofercie Samsunga jest.
    Cala sprawa trwala ze trzy miesiace.

    > W kazdym razie ostudzilo mnie to w kupowaniu w tym sklepie
    > zwlaszcza gdy
    > sobie poczytalem w necie o tych laptopach. Ale tez chyba tylko
    > raz tam
    > kupowalem drukarke komputerowa przed przeszlo 10 laty?

    Ale zasadniczo chyba wiesz co kupujesz ?

    > Moral z tego płynie taki, ze trzeba uwazac co i gdzie sie
    > kupuje?! Trzeba
    > cos wybrac (jakis model) a potem starac sie dowiedziec cos o nim
    > a nie
    > kupowac na "łapu capu" tylko dla tego ze byl np. w promocji tani.

    Moraly z tego sa dwa:
    - zobaczyc recenzje sprzetu, poszukac opini, sprawdzic jakie
    producent oferuje serwisy przez www,

    - reklamowac w sklepie w trybie niezgodnosci z umowa. Nie dac sie
    odeslac do serwisu na gwarancje.
    Daje lepsze warunki - choc trzeba byc konsumentem [nie na
    firme]. No i sklepy sie troche wycwanily
    i dziala to tylko przez pol roku ..

    > Mysle, ze to "nie dla idiotów" w odniesieniu do Media Markt
    > trzeba czytac
    > jednak bez tego "nie"

    Sklep w powyzszym najmniej istotny. Czasy dbania o klienta w tym
    sprzecie sie skonczyly ..

    J.