  • 21. Data: 2009-04-18 06:11:49
    Temat: Re: Media Markt dla idiotów?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Apr 2009 01:27:20 +0200, sofu wrote:

    >Według Media Markt kto tam kupuje nie jest idiota, ale pozostala reszta,
    >ktora ma ten sklep w 4 literach owszem.
    >Ja po tym ich hasle z premedytacja stałem sie "idiotą".
    >
    >Twoim zdaniem klient jest tylko od płacenia forsy w kasie? A gdyby tak
    >klient "przestal dbac o sklep" i zaczał płacic falszywa forsą, to jakby to
    >sie nazywało?

    -Prosze pani, ten banknot jest falszywy.
    -O moj Boze, zostalam zgwalcona, powiedziala prostytutka :-)

    >Uwazasz, ze prawie 3 tysiace zł dla przecietnego człowieka to g....o po
    >które nie warto sie schylic?

    No i gdzie pojdziesz ?

    Wszedzie zastaniesz ten sam sprzet, znikoma obsluge, ktora nie bardzo
    jest zorientowana w temacie, i nikt ci nie powie "tego telewizora to
    niech pan nie kupuje jesli ma pan notebooka Toshiby, bo nie
    wspolpracuja ze soba". Ani co gorsza "ten cyfrowy TV nie bedzie
    dzialal za pare lat w Polsce bo nie naszego przyszlego standardu"

    Ostatnio wariacji dostaje wybierajac aparat foto :-)

    Jeszcze troche konkurencji ze strony internetu i MM przejdzie na
    sprawdzone biznesowe modele dzialalnosci i bedziesz mial jeszcze
    gorzej ..

    J.

  • 22. Data: 2009-04-18 06:23:37
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

> [...]
    > wspolpracuja ze soba". Ani co gorsza "ten cyfrowy TV nie bedzie
    > dzialal za pare lat w Polsce bo nie naszego przyszlego standardu"

    no dobra, ale postaw się w sytuacji takiego kolesia z MM. kiedy niby on ma
    taką więdzę nabywać ? zasuwa pewnie czasem 12 na dobę, weekendy, czasem
    jakieś swięta, nadgodziny, zeby coś dołożyć do tych 1500 brutto, jedyne co
    mu się chce po powrocie do domu to walnąć browara i spać. rano ledwie
    zwlecze się z wyra a tu przyjdzie jeden z drugim i zadaje jakieś kosmiczne
    pytania na temat [excuse le moi] z dupy wyciągniętego jakiegoś notebooka czy
    standardów TV :) a, i jeszcze trzeba być grzecznym, bo jak klientowi ciętą
    ripostą, albo co gorsza, w mazak wydzieli to żegnajcie wakacje nad Zegrzem

    @

  • 23. Data: 2009-04-18 07:29:08
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    > No i nie zapomnij o menu Hotelowym (wejście tak jak w serwisowe tylko AV
    > zamiast 0) tam można wybrać np. jakie wejście będzie domyślne przy
    > włączeniu telewizora(ważne szczególnie dla nie posiadających tradycyjnej
    > anteny) czy ustawić poziom głośności domyślny przy włączeniu.

    Czyli dla mnie :)
    Dzięki!
    Przem

  • 24. Data: 2009-04-18 08:23:53
    Od: "Ciemny" <moj.adres@lhs_pl-na.tej.stronie.pl>

    Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na 100% to bym wiedzial co jest "grane" gdybym to ja kupował.
    > Opieram sie na tym co ta babka mówiła. Mysle ze TV bylo sprzedane jako
    > nowe.
    > Pewnie mieli tez rachunek zakupu. Nie wiem czy podbili gwarancje? Jak
    > spotkam, to spytam.

    Prawdopodbnie nie mieli. To częsta praktyka w MM (sprawdzone
    w Galerii Łódzkiej), że nie podbijają gwarancji przy zakupie,
    tylko teoretycznie w momencie złożenia reklamacji.

    Pozdr. TC

  • 25. Data: 2009-04-18 09:13:56
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Ostatnio wariacji dostaje wybierajac aparat foto :-)

    Dwa lata temu dwa tygodnie wybierałem między Cannonem a Nikonem, a potem w
    pół godziny wybrałem Pentaxa.
    P.G.

  • 26. Data: 2009-04-18 12:20:50
    Od: "PeJot ( home)" <P...@o...pl>

    Piotr Gałka pisze:

    > Dwa lata temu dwa tygodnie wybierałem między Cannonem a Nikonem, a potem
    > w pół godziny wybrałem Pentaxa.

    Witamy w klubie pentaxiarzy :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 27. Data: 2009-04-18 19:13:07
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    ----
> [...]
    >
    > Jeszcze troche konkurencji ze strony internetu i MM przejdzie na
    > sprawdzone biznesowe modele dzialalnosci i bedziesz mial jeszcze

    ========

    Szczerze powiedziawszy to nie wiem co masz na mysli?

    Ostanio patrzyłem na TV w Macro. Niektore TV wygladały fajnie na "oko", ale
    co ja o nich wiem?
    Mam na mysli to, ze nie znam parametrów jakie powinien miec nowoczesny
    odbiornik TV - standarty, kontrasty wejscia, wyjscia itp. Jedno wiem na
    pewno TV relatywnie tanieją (mimo podwyzki walut obcych) i potencjalnie maja
    coraz lepsze parametry. To bardzo optymistyczne! Tak bardzo, ze bede grał
    jak długo sie da na TV kineskopowych jakie posiadam w 3 egzemplarzach. Niech
    TV dalej stają sie coraz lepsze i niech stale tanieją. Ja jeszcze sobie
    poczekam.

    Janusz

  • 28. Data: 2009-04-18 19:59:29
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Piotr Gałka pisze:

    > Dwa lata temu dwa tygodnie wybierałem między Cannonem a Nikonem, a potem
    > w pół godziny wybrałem Pentaxa.

    I teraz żałujesz?

    Ja po latach z analogowymi Pentaxami przeskoczyłem na system Canona, bo
    w czasach Canona 300D-350D Pentax żadnego sensownego body nie oferował.
    Zresztą teraz też nie jest dużo lepiej w budżetowej klasie cenowej. A
    zamiast 4 obiektywów (miałem Pentaxowe 28-70/4, 80-200, do tego makro
    100 i szeroką Cosinę 20) mam teraz jeden spacerowy 18-200 i wystarczy do
    wszystkich zastosowań. ;)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 29. Data: 2009-04-18 20:07:12
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    J.F. wrote:
    > On Sat, 18 Apr 2009 01:27:20 +0200, sofu wrote:

    > Ostatnio wariacji dostaje wybierajac aparat foto :-)

    Tu akurat prosto: Olympus E510 + 2 obiektywy w komplecie. Teraz to juz
    pewnie bedzie E520 albo i 530 (bo ja wybieralem rok temu).

    > Jeszcze troche konkurencji ze strony internetu i MM przejdzie na
    > sprawdzone biznesowe modele dzialalnosci i bedziesz mial jeszcze
    > gorzej ..

    W UK jest fajny model w Currys i PCWorld - reserve&collect przez
    internet. Ceny z reguly troche nizsze niz w sklepie. Wiec sobie
    zamawiasz przez neta, wsiadasz w samochod, jedziesz do PCWorlda,
    bierzesz towar z polki i przy kasie placisz mniej, bo masz rezerwacje z
    neta. IMHO dobry model - ceny jak w szopach online, tylko ze nie trzeba
    czekac.

    --
    Jerry1111

  • 30. Data: 2009-04-18 20:40:10
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    sofu wrote:
    Gdzies czytalem na forum, ze to normalana praktyka tego
    > sklepu, ze sprzedaja sprzet naprawiany albo mze zwrotów od klientów jako
    > nowy nie zaznaczajac tego. to o czym pisze mialo dotyczyc laptopów. Ktos
    > napisał, ze "nowy" laptop mial dane uzytkownika na twardym dysku. Ktos widac
    > w serwisie zapomniał je wyczyscic?
    > Co o tym sadzicie? Gdyby to byla prawda toby nalazało omijac te firme
    > szerokim łukiem.
    Zawesze drażniła mnie ich reklama i przekręcałem ją że to sklep tylko
    dla idiotów, i teraz się to potwierdza, nie dość że mają wyskoie ceny to
    na promocjach można się naciąć na stary lub zużyty sprzęt.
    A tak swoją drogą to i tak ta facetka miała szczęście że padło jej to
    jeszcze na gwarancji, bo jakby było później to by była już całkiem umoczona.
    A co do telewizora to wygląda na to że ten LCD został przegrzany a
    dokładnie matryca, a że w środku panuje najwyższa temperatura to tam
    jako pierwsze padły ciekłe kryształy.

    -----
    Pozdr
    Janusz