    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Media Markt dla idiotów?
    Date: Sat, 18 Apr 2009 01:15:27 +0200

    news:gs9tdh.38g.0@poczta.onet.pl...
    > "sofu" <m...@o...pl> wrote in message
    >
    > Nie, gdyby to była prawda a Ty umiałbyś to udowodnić to mógłbyś
    > wziąć firmę do sądu i wygrać sporą sumkę pieniędzy za oszustwo.
    >
    > Gdybym mial papiery gwarancyjne w rece z odpowiednimi datami
    > i numeralmi seryjnymi zgodnymi z numerami na sprzecie to nie ma
    > sily abym sie dal splawic przez serwis.
    >
    > Wnioskuje wiec z tego ze gwarancja byc moze nie byla wypelniona
    > w sklepie, byc moze numery nie byly wpisane lub sprzet zostal
    > otwarcie sprzedany taniej jako naprawiany lub taki z wystawy.

    =========

    Na 100% to bym wiedzial co jest "grane" gdybym to ja kupował.
    Opieram sie na tym co ta babka mówiła. Mysle ze TV bylo sprzedane jako nowe.
    Pewnie mieli tez rachunek zakupu. Nie wiem czy podbili gwarancje? Jak
    spotkam, to spytam.
    Nie kazdemu sie chce opłacac biegłych i łazic po sadach latami zwłaszcza
    jesli sie ma tylko jedno TV w domu.
    W sumie to sklep ma niby prawo sprzedawac modele sprzetu sprzed kilku lat.
    Sprawa kupujacego jest, aby sie znac na tym, ktory model jest na TOP-ie.
    Ale tez sprzet sprzedawany jako nowy nie powinien byc zuzyty latami pracy.
    Co do tej ładnej sumki to przesadzasz. W najgorszym dla nich razie moga
    zwrócic forse za telewizor i koszta poniesione przez klienta. Dla nich to
    pryszcz. Odszkodowan za TV nie nalezy sie spodziewać.