    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Media Markt dla idiotów?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 19:32:22 +0200

    Przemek pisze:

    > Niezłe :)
    > Własnie zaliczyła 988 właczenie :)
    > BTW co to za reszta opcji? Nie macałem, żeby czegos nie spierdzielic :)
    > Przem
    Reszta to dopiero jest ważna :) jeśli na przykład ma sie jakiś sprzęt
    podłączony nie po HDMI to można doskonale wyregulować rozmiar obrazu
    żeby niepotrzebnie nie ucinał sporego marginesu naokoło i na dodatek
    można to robić dla każdego wejścia oddzielnie. Regulacje są na tyle
    bezpieczne że w wielu pozycjach wartością domyślną jest "0" więc można
    sobie bezpiecznie majstrować bo zawsze można wrócić do wartości
    początkowych. Niemniej warto cyfrówką uwieczniać swoje działania.