eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMarketowe a firmowe › Re: Marketowe a firmowe
  • X-Received: by 10.50.18.42 with SMTP id t10mr310746igd.6.1457526739622; Wed, 09 Mar
    2016 04:32:19 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.50.18.42 with SMTP id t10mr310746igd.6.1457526739622; Wed, 09 Mar
    2016 04:32:19 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!news.glorb.com!ok5no6830972igc.0!news-out.google.com!pn7n
    i4802igb.0!nntp.google.com!nt3no124058igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000g
    oo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 9 Mar 2016 04:32:19 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <nbp38k$5fi$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <3...@g...com>
    <nbi0vb$53p$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nbimmp$9i6$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <56dd48e7$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <nbkmm2$8e0$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nbp38k$5fi$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Marketowe a firmowe
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 09 Mar 2016 12:32:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:695695
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 9 marca 2016 13:03:27 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > I ten ostatni szczegół jest dla mnie zagadką.
    > Czy prawo polskie wymusza na producencie odnawianie gwarancji?
    > Bo zasadniczo płacąc za oryginalny produkt zapłaciłeś za 24 miesiące.
    > To znaczy że producent zobowiązał się do naprawy/wymiany
    > w okresie 24 miesięcy. Z jakiej racji naprawiony/wymieniony produkt
    > miałby mieć NOWE 24 miesiące gwarancji?? To jest trochę nie fair
    > z punktu widzenia producenta.
    Nie wiem jak to jest od strony prawnej, technicznie to było tak:
    Laptop lenovo kupiony w Eurortv, popsuł się zgłoszony na serwis, po drobnych
    przepychankach z serwisem uznali że wymieniają na nowy. Skierowali mnie do EuroRtv
    tam oddali mi kase za stary laptop, wybrałem kolejny, sprzedali mi kolejny. Nowa
    paragon nowa gwarancja itp.
    Z lodówką Whirpoll było inaczej, tam serwisant przyjechał, stwierdził że do wymiany i
    na drugi dzień przywiózł kolejna. Ale w sumie do tej kolejnej mam nowy dowód zakupu,
    nową kartę gwarancyjna więc nie wiem czy nowy okres gwarancji nie biegnie. Nie było
    potrzeby testować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: