eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMarketowe a firmowe › Re: Marketowe a firmowe
  • Data: 2016-03-09 13:50:14
    Temat: Re: Marketowe a firmowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:56e014d2$0$22838$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nbp38k$5fi$...@d...me...
    > "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    >>> Laptopa też mi wymienili w 22 chyba miesiącu ale tam trudniej było bo
    >>> najpierw wysłali do serwisu, ze dwa tygodnie kopania się z serwisem. Ale
    >>> dostałem nowy(nawet jakiś nowszy model ale to bez znaczenia) z kolejna
    >>> 24miesiączną gwarancją.
    >
    >>I ten ostatni szczegół jest dla mnie zagadką.
    >>Czy prawo polskie wymusza na producencie odnawianie gwarancji?
    >
    > O ile dobrze kojarze, to obecnie prawie wcale nic nie wymusza.
    > Tzn gwarancja jest dobrowolna i udzielana na warunkach gwaranta.
    >
    >>Bo zasadniczo płacąc za oryginalny produkt zapłaciłeś za 24 miesiące.
    >>To znaczy że producent zobowiązał się do naprawy/wymiany
    >>w okresie 24 miesięcy. Z jakiej racji naprawiony/wymieniony produkt
    >>miałby mieć NOWE 24 miesiące gwarancji?? To jest trochę nie fair
    >>z punktu widzenia producenta.
    >
    > Ale tez - czy producent napisal, ze trwalosc urzadzenia wynosi tylko 24
    > miesiace ?
    > Nie napisal. Jeszcze sie chwali w reklamach jakie to dobre i solidne
    > urzadzenia produkuje.
    > I klient mysli, ze mu na dlugie lata starczy.
    >
    > Jedna awaria ... moze sie zdarzyc, moze i z winy klienta byla.
    > Ale jak robi takie g*, ze mu po 22 miesiacach padaja, to niech placi :-)
    >
    > Zawsze tez moze stwierdzic ze juz nie produkuje tego modelu i oddaje
    > pieniadze :-)

    Chyba nie odczytałeś precyzyjnie o co pytałem w swojej wypowiedzi.
    Gwarancja nie ma absolutnie nic wspólnego z trwałością urządzenia.
    Gwarancja to jest produkt "wirtualny" dodatkowo sprzedawany
    z produktem głównym w transakcji sprzedaży wiązanej...
    Gwarancja nie jest cechą produktu, integralną jego częścią.
    Jest ona niejako polisą ubezpieczenia sprzedawaną z produktem.
    Produkt może istnieć na rynku osobno, bez powiązania z tą polisą
    albo powiązany z inną polisą (krótszą, ograniczoną w skutkach itp).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.03.16 13:52 Pszemol
  • 09.03.16 15:03 Kris
  • 09.03.16 15:07 Kris
  • 09.03.16 15:16 Mario
  • 09.03.16 16:04 AlexY
  • 09.03.16 20:40 PeJot
  • 09.03.16 23:11 JaNus
  • 10.03.16 00:20 JaNus
  • 10.03.16 08:56 re
  • 10.03.16 09:09 re
  • 10.03.16 10:32 J.F.
  • 10.03.16 13:21 re
  • 10.03.16 13:22 BaSk
  • 10.03.16 13:25 re
  • 10.03.16 13:39 re

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: