  • Data: 2013-11-10 13:10:25
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Nov 2013 12:52:39 +0100, ACMM-033 napisał(a):
    > To już mi nie wolno? :) A ja tak lubię :)

    Nie nadajesz sie. Polutuj ciagle to samo przez 8h, potem kolejne 5 dni
    :-)

    > A wyszło coś z tego? gaśnica była potrzebna? Żartuję, ale jeśli była
    > sytuacja, że ktoś niekumaty, to nie chciałbym mu powierzyć składania układów
    > z Nowoczesnych Zabawek... Bo powtórzy toczka w toczkę i nieszczęście gotowe,
    > o ile bezpiecznik w zasilaczu nie zorientuje się w sytuacji.

    No nie, na poczatek napiecie bezpieczne.
    A straty wiadomo - beda.

    >>> http://sine.ni.com/nips/cds/view/p/lang/en/nid/20231
    1

    > Zamiast prawa Ohma, Kirchhoffa, pokrewne, liczyć choćby z kalkulatorem, to w
    > program i nawet wzorów znać nie trzeba?

    Tak to jakos wychodzi, program liczy, to po co ci wzory ?
    PSpice dobrze liczy ... a wiesz jakimi wzorami ? :-)

    > E, co ty gadasz, program przecież policzy, po co się męczyć? :)

    Ale programu nie ma, wpadles na nowy pomysl, musisz program sam
    napisac, albo komus zlecic napisanie.

    J.