  • Data: 2013-11-11 01:12:36
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik A.L. napisał:
    > Od lutowania wzmacniacza jest technik. Szkoda czasu inzyniera na
    > lutowanie, a nawet gdyby inzynier lutowal, to nei zrobi tego tak
    > szybko i porzadnie jak technik

    Na pewnych specjalizacjach tak, na pewnych nie. Ja jestem technolog
    elektronowy - i na uczelni lutownicę w ręku maiłem raz, jak mi się
    przewód w układzie badanym urwał a Pan Technik na faję poszdł - szkoda
    mi było czasu (szybciej zmierzę - szybciej w piz... pójdę) to zgarnąłem
    włączoną lutownicę i się obsłużyłem. Problem polega na tym że inżynier
    technolog elektronowy może trafić na linię produkcyjną gdzie się ręcznie
    część elementów lutuje - i może dostać świeżego pracownika przysłanego z
    Urzędu Zatrudnienia - trzeba takiego nauczyć podstaw lutowania. Jak ma
    nauczyć inżynier który sam nie umie? Przypominam - inżynier technolog
    elektronowy (układowcom odpuszczam!).

    > W laboratoriach studenckich dominuje technika modulowa - uklady sklada
    > sie z elementow tak jak z klockow Lego. To na Politechnice
    > Warszawskiej bylo juz cos ze 30 lat temu. Umozliwia studentowi
    > "kontakt z materia" ale nei zabiera zbyt duzo czasu na detale i
    > pomylki

    O kurwa, że się tak wyrażę - Laborka u Zimnego - nawet wykresy trzeba
    było mieć w sprawozdaniu gotowe, jedyne co się po laborce robiło to
    analiza odchyłek pomiarowych... 4+ dostałem z laborki z zupełnie
    nierealnymi wynikami - bo nie nakłamałem (jak inni), wyniki były od Sasa
    do Lasa - a w ocenie wyników napisałem że to się kupy nie trzyma i chyba
    jeden z potencjometrów nastawczych słabo kontaktował...
    Docenił Zimny świadomość niepowodzenia w pomiarach.

    --
    Darek