  • Data: 2013-11-11 04:39:04
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Nov 2013 01:36:50 +0100, "Dariusz K. Ładziak"
    <d...@n...pl> wrote:

    >Jako przyszły (i w zasadzie niedoszły bo nieskonsumowany) Technik Chemik
    >Technolog Procesów Chemicznych zostałem przeczołgany przez naprawdę
    >poważny warsztat mechaniczny - piłowanie klucza do zaworu gazowego,
    >piłowanie stopy stojaka warsztatowego z dokładnością do 0.2 mm,
    >doskrobywanie płaszczyzn w skrzynce Nortona, frezarki, tokarnia...

    Jako student Wydzialu Elektroniki przeczolgany zostalem pzrez Zaklad
    Doswiadczalny Katedry Maszyn Matematycznych, gdzie nauczylem sie
    obslugiwac tokarke rewolwerowke, zgrzewarke, frezarke i pare innych
    rzeczy. Niby mi sie to nie przydalo potem, ale uwazam ze byloby
    niedobrze gdybym przez to nie przeszedl

    A.L.