  • Data: 2013-11-11 15:23:49
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik A.L. napisał:

    > Jako student Wydzialu Elektroniki przeczolgany zostalem pzrez Zaklad
    > Doswiadczalny Katedry Maszyn Matematycznych, gdzie nauczylem sie
    > obslugiwac tokarke rewolwerowke, zgrzewarke, frezarke i pare innych
    > rzeczy. Niby mi sie to nie przydalo potem, ale uwazam ze byloby
    > niedobrze gdybym przez to nie przeszedl

    Kurcze, takie fajne zabawki mieli i nic mi nie powiedzieli? O żesz
    paskudy! Też bym chciał - ale pod wadzą dziadzia Okonia to raczej
    badania struktury wewnętrznej metalu się robiło. Raz tylko popsułem
    wynik ćwiczenia - kazali blaszkę niklem pokryć elektrolitycznie i
    prowadzący był szczerze zmartwiony że dziur od bąbli wodoru na powłoce
    nie widać - bo jako zawodowy technolog procesów chemicznych nie
    pominałem niezbędnego przy tym procesie kołysania elektrodami...
    Prowadzący dostał odpowiedź że mógł sobie ten efekt zamówić - to bym mu
    go wyhodował nawet i selektywnie, na połowie pokrywanej blaszki...

    --
    Darek