  • Data: 2010-02-15 22:04:09
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-15 20:36:00 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Nie wiem kto ci sprzedawał Toshibę i dlaczego wybrałeś taką a nie inną
    > firmę.

    Bo byli blisko i mieli przyzwoite ceny.

    > Wiem, że moja takich numerów nie robi.

    Aha. Czyli jeśli Twoja firma tak nie robi, to znaczy że żadna w ten
    sposób nie postępuje? Bo zupełnym przypadkiem znam oficjalnych
    resellerów Jaboli, którzy jasno tłumaczą klientom jak się sprawy z tym
    nieszczęsnym ramem czy dyskami mają, ale to przecież nie jest przykład
    na to, że Apple nie jest bee, nieprawdaż?

    de Fresz