eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaRe: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip] › Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
  • Data: 2010-02-16 07:00:45
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-02-15 23:36:17 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    >> Aha. Czyli jeśli Twoja firma tak nie robi, to znaczy że żadna w ten
    >> sposób nie postępuje?
    >
    > Rozszerzę to na inne znane mi firmy. W istocie nie znam firmy która by taki
    > numer robiła przy Toshibie, HP czy innym nie-applowskim sprzęcie. Jedyne
    > znane mi przykłady naciągania dotyczą resellerów Apple'a.
    >
    > Co nie znaczy, że ma pełen przegląd sprawy.

    Do dziś pamiętam jak gdzieś koło roku 2003 serwis Compaqa za
    rozszerzenie RAMu w średniopółkowym serwerze z 2 do 4 GB, oczywiście na
    "profesjonalnych" i firmowanych przez C kościach, zażyczył sobie ponad
    2k zł (netto). Dodam, że ów serwer następne parę lat doskonale i
    bezproblemowo chodził na zwykłych, totalnie "nieprofesjonalnych"
    Kingstonach za lącznie ~500 zł. Takiego zdzierstwa nawet Apple nie jest
    w stanie przebić.
    Większe bądź mniejsze przycinanie na pamięci czy dyskach jest w tej
    branży standardem, wystarczy rozejrzeć się po cennikach. Dodam, że
    niektórzy sprzedawcy (z tych, co to niby ich nie ma) usłużnie
    informują, iż montaż niebłogosławionych kości oznacza utratę gwarancji.
    I to nie Apple, ale właśnie Toshiby czy HP.

    --
    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: