  • Data: 2010-02-17 22:50:39
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-15 11:27, de Fresz wrote:
    > Bezedura. Wejdź do jakiekolwiek przyzwoitej agencji reklamowej, studia
    > dźwiękowego czy montażowni telewizyjnej.

    Od kiedy przyzwoite agencje reklamowe stanowią większość rynku
    informatycznego w PL?

    > A po jakiego grzyba to i od kiedy jest wyznacznikiem "wypasu"?

    Po pierwsze - to tylko przykład czego mac nie ma.
    Po drugie - nie po grzyba, tylko po lepszy termoobieg.
    Po trzecie - po trzecie prawdziwym wypasem nie jest chłodzenie wodą, ale o
    tym nawet nie wspominam bo i tak mac tego nie ma.

    > Wyjmowania jak już.

    Wkładania też - w PC stacja nie chwaliła się przyjęciem dyskietki. Ale
    mniejsza o to.

    > I do dzisiaj to tak działa - w żadnym Maku nie ma na
    > wierzchu wyrzutnika dysków.

    Dyskietki to i tak droga do nikąd. CD/DVD po części też, chociaż wciąż
    spełniają rolę jako tani i pojemny nośnik danych (w sumie "jednorazowy").
    Ale:

    > Zresztą mniejsza o to,

    Dokładnie tak.

    > dla znakomitej
    > większości Makjuzerów różnice w bebechach są zupełnie nieistotne - od
    > początku były to komputery głównie dla tych, co to ich niespecjalnie
    > obchodzi na jakiej zasadzie komputer działa, a znacznie bardziej - czy
    > jest wygodnym narzędziem do wykonania konkretnej roboty. Czyli
    > najważniejsze nie to, co się grzeje i szura w obudowie, ale to, z czym
    > ma się do czynienia na ekranie - system, jego ergonomia, stabilność,
    > możliwości. I na deser jeszcze dizajn.

    No i właśnie - jakkolwiek by nie patrzeć - mac już się niestety nie wyróżnia.

    > Nie do końca masz rację, bo różne bywają sytuacje. Wielu Makjuzerom
    > możliwość swobodnej emulacji Windy lub zbootowania się na niej się
    > przydaje. Ot, choćby żeby se PITy wypełnić jakimś darmowym szajsem z
    > płytki dołączanej do gazety.

    Szczęśliwie coraz więcej aplikacji idzie w sieć i działa z przeglądarki.
    Zresztą pity nie są wyzwaniem - gorzej jak by brakowało takiego photoshopa
    (wiem, nie brakuje).

    > Jak już pisałem gdzieś w tym wątku - znam
    > sytuację gdy MP zostały kupione jako stacje do renderingu, bo wychodziły
    > taniej niż podobnie wyposażone Delle czy HP i działają właśnie pod
    > Windą, bo tego se soft za ładne dziesiąt kilo pln życzy.

    Przeróżne są wymagania :) Pozwól, że nie będę wchodził w szczegóły tej
    sytuacji.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564