  • Data: 2010-02-21 03:26:58
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-18 09:06, de Fresz wrote:
    > Wróć do tego co napisałeś. Było coś o większości rynku, czy o istnieniu
    > na nim wogóle?

    Było o znikomej popularności. Czemu tak trudno Ci przyjąć do wiadomości fakt?

    > Ostatnie G5 miały. Ale cóż z tego?

    Może miały, teraz takiego wyboru nie ma.
    I nie odwracaj kota ogonem, że to lepiej.

    > Lepszy? Tylko po co lepszy, skoro powietrze wystarcza do wszystkiego?

    Nie ośmieszaj się. Wystarcza w Twoim komputerku, a jak ktoś ma kaprys to
    sobie i helem chłodził będzie żeby mieć cpu 1GHz mocniej puszczony.

    > Jest cichutko i chłodno, ale rozumiem że dla Ciebie sam fakt bycia jest
    > najważniejszy - jak to pięknie w katalogu wygląda i rispekt na podwórku
    > od razu większy.

    Dla Ciebie za to sam fakt, że mac czegoś nie ma jest argumentem o zupełnej
    nieprzydatności danego elementu. Miotasz się nie mając racji.

    > BTW - pokaż mi stację roboczą Della czy HP, które mają
    > chłodzenie wodne.

    Może jakieś mają, może nie, ale co z tego? Na co to dowód będzie?

    > Jak ktoś chce zostać miszczem benczmarków to raczej Maki nie są dla
    > niego.

    Eureka, w końcu przyjąłeś coś do wiadomości. Zrozum że maki są w
    zafiksowanych konfiguracjach i tyle. PC są właściwie dowolne od kilkuset
    firm.

    > Podobnie jak Delle, HP, czy 9/10 komponentów z rynku składaków.

    Czy ktoś temu przeczył?

    > ludzi którzy kupują te kompy kręcenie do granic możliwości nie bawi, ten
    > sprzęt kupuje się do zarabiania kasy na konkretnej robocie.

    Nie obracaj kota ogonem. Faktem jest, że mac nie daje takich możliwości w
    tym względzie. Co, kto i do czego to inne zagadnienie.

    > "Już" czyli będzie ze 12 lat. Wtedy weszły iDE, zwykłe RAMy, USB itp.
    > Zresztą większość znanych mi Makjuzerów, wbrew bzdurnej propagandzie
    > Winda-lowersów, głęboko gdzieś ma "wyróżnianie się", to ma być
    > przedewszystkim wygodne narzędzie do przyjemnej pracy.

    No popatrz, nie tylko maki są do pracy.

    > Pitolisz. Większość ludzi komputera używa nie tylko i wyłącznie do
    > pracy, ale i do paru mniej istotnych, acz wygodnych zastosowań.

    I podstawowe programy do tych zadań są. Gorzej jak program ma być po
    polsku, ma mieć konkretne funkcje, a niestety zupełnie bez sensu jak go
    akurat pod maka nie ma.

    > Przez
    > lata braki na naszym rynku różnych drobnych umilaczy bywały bólem w
    > dupie, lub w celach rodzinnych trzeba było stawiać jakiegoś
    > sierściucha, żeby dzieci pograły w gry edukacyjne, żeby odpalić kurs
    > językowy, czy kobita odpaliła sobie gazetkowy program "1000
    > najmodniejszych fryzur". Teraz, stosunkowo niewielkim kosztem można mieć
    > 2 w 1 i naprawdę trzeba mieć grube klapki na oczach, żeby tego nie
    > dostrzec.

    No pięknie, o niczym bardziej nie marzę jak mieć 10 systemów i wymieniać
    pomiędzy nimi dane. Wniosek z tego co piszesz płynie taki, że jedyne co
    się poprawiło, to że można sobie doinstalować windę obok zamiast jej
    wirtualizować. Jedno i drugie rozwiązanie jest rząd wielkości gorsze od
    natywnej aplikacji.

    > Ale jeśli dla Ciebie to taka wada, jak i brak chłodzenia wodnego, to
    > przestań marudzić i kup sobie wreszcie tego Soniacza czy inną Toszibę,
    > one nie będą miały takich banalnych wad.

    Opanuj się i jak nie masz czasem argumentu to nie wyciągaj komuś prywaty
    na wierzch bo tylko się ośmieszasz. Twoje zachowanie przypomina dzieciaka
    w piaskownicy, który krzyczy "a Twoja stara betoniara!".

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564