  • 1. Data: 2010-02-08 20:26:41
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-07 14:53, Janko Muzykant wrote:
    > Nie mam tej choroby...

    Choroby? Znaczy nie lubisz rzeczy starannie wykonanych z solidnych
    materiałów? Co by nie mówić applowe rzeczy takimi są.

    > I po co to? Palm to taka rzecz, w którą rano wsadza się kartę sd z
    > filmem i dokumentami na podróż. Bez konwersji i kombinacji, bo szkoda
    > życia.

    Akurat pierwsze ekrany miały wieczny problem z kalibracją, z precyzją i
    właściwie reagowały tylko na rysik. Dzisiaj trochę się pozmieniało.
    Jak uważasz palma za oglądaczkę filmów - Twoja sprawa. Mnie to zawsze
    wysoce denerwowało. Krótkie migawki, to może jeszcze, ale nic dłuższego, a
    tym bardziej czegoś kinowego.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 2. Data: 2010-02-08 20:37:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:

    > Choroby? Znaczy nie lubisz rzeczy starannie wykonanych z solidnych
    > materiałów? Co by nie mówić applowe rzeczy takimi są.

    Ile spadków na ziemię wytrzymują? Bo jeśli więcej niż konkurencja, to biorę.

    > Jak uważasz palma za oglądaczkę filmów - Twoja sprawa. Mnie to zawsze
    > wysoce denerwowało. Krótkie migawki, to może jeszcze, ale nic dłuższego, a
    > tym bardziej czegoś kinowego.

    A ja jutro spędzę pięć godzin w pociągu i dzięki temu wynalazkowi podróż
    skróci się do pięciu minut.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-02-08 21:09:16
    Od: t0p <x...@x...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Ile spadków na ziemię wytrzymują? Bo jeśli więcej niż konkurencja, to
    > biorę.

    Mi iBook 3 razy spadł z biurka na podłogę i nie zrobiło to na nim
    żadnego wrażenia :-). Używałem go długo, zepsuł się w końcu z zupełnie
    innych powodów ;-).

  • 4. Data: 2010-02-09 00:07:22
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-08 21:37, Janko Muzykant wrote:
    > Ile spadków na ziemię wytrzymują? Bo jeśli więcej niż konkurencja, to
    > biorę.

    Jakości nie mierzyłem w spadkach, ale gdybyś miał ten komputer w rękach to
    od razu byś wyczuł że wykonanie jest dobre kilka rzędów wielkości lepsze
    od większości komputerów. Nie znajdziesz skrzypienia, niedopasowania,
    klawisze nie są na plastikowych syfidełkach, całość jest cieniutka, ale
    dość ciężka.
    Dopóki nie widziałem miałem podobne zdanie do Ciebie - ot drogie, niezbyt
    mocne, ale "modne". Jednak używając w pracy chwilę zmieniam zdanie i jako
    komputer dla biznesmana to świetne narzędzie. Jak ktoś potrzebuje mocy -
    zdecydowanie nie dla niego, ale wtedy to nie laptop w ogóle.

    > A ja jutro spędzę pięć godzin w pociągu i dzięki temu wynalazkowi podróż
    > skróci się do pięciu minut.

    Jesli tylko lubisz oglądać filmy na takim ekranie - Twoja sprawa. Mimo
    kosztów wolę jednak kino - naprawdę duży ekran sporej rozdzielczości, brak
    syfiatej kompresji i chrzęszczącego dźwięku. Oczywiście nie jest to bez
    wad, ale wprost nie wyobrażam sobie czerpać przyjemności z filmu na
    ekranie palmtopa czy netbooka. :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 5. Data: 2010-02-09 00:33:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 01:07:22 +0100, dominik napisał(a):

> [...]
    > od większości komputerów. Nie znajdziesz skrzypienia, niedopasowania,
    > klawisze nie są na plastikowych syfidełkach, całość jest cieniutka, ale

    Faktycznie, te macbooki to ideał wykonania. A takie zdjęcia jak poniżej to
    wraża propaganda.

    http://blueeyedcreature.net/apple/CrackBook_close_up
    .jpg

    Pancerny (co nie znaczy, że ciężki) sprzęt to ThinkPady, nie Mac.

    Stacjonarne jabłuszka wcale nie lepsze od mobilnych:

    http://gizmodo.com/5447250/the-faulty-imac-saga-chap
    ter-1
    http://arstechnica.com/apple/news/2010/01/apple-inte
    rnally-acknowledges-more-27-imac-screen-issues.ars

  • 6. Data: 2010-02-09 04:41:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > Jakości nie mierzyłem w spadkach, ale gdybyś miał ten komputer w rękach to
    > od razu byś wyczuł że wykonanie jest dobre kilka rzędów wielkości lepsze
    > od większości komputerów.

    Trochę mi to przypomina dywagacje na temat kabli z miedzi o czystości
    99,9999% i tych od lampki.
    Eee wciąż jakoś jest cały mimo, że lata po plecaku przy byle okazji,
    podobnie większość palmów.

    > Nie znajdziesz skrzypienia, niedopasowania,
    > klawisze nie są na plastikowych syfidełkach, całość jest cieniutka, ale
    > dość ciężka.

    No to tak jak w reszcie moich ''zabawek''.

    > Dopóki nie widziałem miałem podobne zdanie do Ciebie - ot drogie, niezbyt
    > mocne, ale "modne".

    Ja też dostąpiłem kiedyś zaszczytu dotknięcia ''i-'' :)

    > Jesli tylko lubisz oglądać filmy na takim ekranie - Twoja sprawa. Mimo
    > kosztów wolę jednak kino

    Ja też, ale nie pojedzie ze mną niestety.

    > - naprawdę duży ekran sporej rozdzielczości,

    No właśnie nie za bardzo tak już ''sporej''...

    > brak
    > syfiatej kompresji i chrzęszczącego dźwięku.

    Niestety, akurat dźwięk to mam dobry w domu, a nie w kinie, gdzie któryś
    raz z rzędu była beznadzieja.

    > Oczywiście nie jest to bez
    > wad, ale wprost nie wyobrażam sobie czerpać przyjemności z filmu na
    > ekranie palmtopa czy netbooka. :)

    A ja już przeszedłem etap formy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /skomplikowani ludzie mają proste rozwiązania, prostacy wszystko komplikują/

  • 7. Data: 2010-02-09 08:35:15
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <by51pj417tt4.1kuj9zpgmvoy2$.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    > Faktycznie, te macbooki to ideał wykonania. A takie zdjęcia jak poniżej to
    > wraża propaganda.
    >
    > http://blueeyedcreature.net/apple/CrackBook_close_up
    .jpg

    Ojej, plasticzak z dolnej półki się popsuł, trzeba się rozpłakać...

    > Pancerny (co nie znaczy, że ciężki) sprzęt to ThinkPady, nie Mac.

    Uch...
    http://www.avc.com/a_vc/2006/07/cracked_screen.html

    Mój Thinkpad X zaliczył kilka uszkodzeń obudowy cośkolwiek straszniejszych
    niż tamten plastik w Maku... Co prawda nie zrobiło to na nim wrażenia,
    podobnie jak wytarta do metalu obudowa, ale wyglądało wesoło. A ja nie
    używam laptopa w ciężkich warunkach.

    Jak ma być pancerny, to tylko Toughbook albo konkurencja tej klasy.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Styczeń plecień bo przeplata...

  • 8. Data: 2010-02-09 10:45:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 9 Feb 2010 08:35:15 GMT, l...@l...localdomain napisał(a):

    > W poście <by51pj417tt4.1kuj9zpgmvoy2$.dlg@40tude.net>,
    > Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    .jpg

    > Ojej, plasticzak z dolnej półki się popsuł, trzeba się rozpłakać...

    Ten plasticzek to MacBook. Podobno sprzęt wysokiej jakości. Zresztą, płacz
    jak chcesz :)

    > Uch...
    > http://www.avc.com/a_vc/2006/07/cracked_screen.html

    No i dowodzi to, że jak dobrze walniesz to zniszczysz wszystko. Pewnego
    pana ministra ThinkPad jednak przeżył, mimo że nie miał przeżyć.

> [...]
    > niż tamten plastik w Maku... Co prawda nie zrobiło to na nim wrażenia,
    > podobnie jak wytarta do metalu obudowa, ale wyglądało wesoło. A ja nie

    Widziałem wiele ThinkPadów, starych i nowych. Wolę jednak taką kontrukcję
    niż maczka.

    > Jak ma być pancerny, to tylko Toughbook albo konkurencja tej klasy.

    No ale to już jakby wykracza poza sprzęt dla zwykłego odbiorcy.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 9. Data: 2010-02-09 11:09:23
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-09 01:33:52 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Faktycznie, te macbooki to ideał wykonania. A takie zdjęcia jak poniżej to
    > wraża propaganda.
    >
    > http://blueeyedcreature.net/apple/CrackBook_close_up
    .jpg

    Nie, to wcale nie tak często pojawiająca się wtopa najtańszego modelu,
    która jest bez problemu naprawiana w ramach gwarancji.

    > Pancerny (co nie znaczy, że ciężki) sprzęt to ThinkPady, nie Mac.

    Ale nie te najtańsze.

> [...]
    ter-1
    > http://arstechnica.com/apple/news/2010/01/apple-inte
    rnally-acknowledges-more-27-imac-screen-issues.ars

    Pokażesz

    palcem firmę, która nie miała jakiejkolwiek wtopy jakościowej przez
    parę lat z rzędu?

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-02-09 11:13:17
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <syplule6vkc6.11wpxoownasc5$.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    > Ten plasticzek to MacBook. Podobno sprzęt wysokiej jakości.

    Teoria wymyślona przez tych, których nie stać na nie-plastikowego laptopa?

    > Zresztą, płacz jak chcesz :)

    Dziękuję, postoję. Zawsze wolałem kupować komputery, które się nie połamią
    od noszenia w plecaku... Z drobną przerwą na taki, który mógłbym wymienić
    tego samego dnia bez dylematów moralnych (netbook).

    > No i dowodzi to, że jak dobrze walniesz to zniszczysz wszystko.
    > [...]
    >
    > No ale to już jakby wykracza poza sprzęt dla zwykłego odbiorcy.

    Ależ o to mi chodzi - sprzęd dla zwykłego odbiorcy nie będzie pancerny.
    Sprzęt za pół ceny będzie łatwiej zepsuć i nie uchroni przed tym
    ani jabłuszko ani napis ThinkPad na obudowie, o czym niektórzy dowiadują
    się ze szczerym zdziwieniem...