  • 101. Data: 2010-03-18 17:31:13
    Temat: Re: Leica M9
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-18 16:59:00 +0100, de Fresz <d...@n...o2.pl> said:

    > A o to chyba chodzi w tachaniu sprzętu - żeby było wygodnie i żeby był
    > łatwo dostępny.

    Powiedz to mojej RZ.
    Czasami jednak chodzi o co innego (akurat nie w kontekście M9).
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2010-03-18 19:26:41
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 08:43:43 +0100, Kokos napisał(a):

    > to jest aparat dla tych któzy wiedza do czego beda go uzywać, a nie dla
    > wnusi któa dostała na komunie leike i robi kwiatki, pieski, chmurki,
    > motylki...
    > jak ktoś chce sie zajac makro to szuka czegoś do makro a nie dalmierza

    Hm, a nie po to są aparaty, żeby robić zdjęcia, np: pieskom, kwiatkom,
    chmurkom, i innym takim? To do czego wg ciebie jest Leica, jak nie do
    robienia zdjęć?

  • 103. Data: 2010-03-18 21:11:35
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:58:51 +0100, Kokos napisał(a):

    > buheuehuehueheuheuhe
    > pomysl o czym ty mówisz...
    > jakbyś mówił o tym ze porsze jest kiepskie bo sie nie da nim jeździć w
    > terenie:)
    > po co tyle płacic skoro mozna kupić totjote rav4 i mieć i na teren i na
    > miasto i wszedzie:)
    > juz vci tłumaczyłem, to nie aparat do kwaitków, motylków i ptaszków

    I do chmurek też nie jest... Tu ujawniasz, że i do sportu się nie nadaje...
    He, he, no to zostaje nam kurna tylko teatr... :-) Do teatru się nadaje?
    Piotr
    PS. Skoro nie liczą się możliwości sprzętu, tylko umiejętności, to Lejca
    jest szczytem zaprzeczenia tej tezy. Bo za jej możliwości trzeba nieziemsko
    zapłacić. Po co skoro mam umiejętności...
    Chyba, że dalmierz w jakiś cudowny sposób stymuluje talent?

  • 104. Data: 2010-03-18 22:50:05
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-03-18 18:31:13 +0100, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > Powiedz to mojej RZ.

    A jakby jeszcze jakiegoś Sinara wyciągnąć z szafy...

    > Czasami jednak chodzi o co innego (akurat nie w kontekście M9).

    Miałem na myśli tą normalną większośc ;-)

    de Fresz

  • 105. Data: 2010-03-19 07:28:13
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > *** a gdzie ja pisalem o cenach obiektywow?

    Po glebszej analizie juz widze, ze to nie Ty. Ty tylko nie ja nie
    potrafie cytowac, i wychodzi co wychodzi. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 106. Data: 2010-03-19 07:29:19
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > *** a gdzie ja pisalem o cenach obiektywow?

    Po glebszej analizie doszedlem, ze to nie Ty. Ty tylko nie potrafisz

  • 107. Data: 2010-03-19 09:33:34
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Hm, a nie po to są aparaty, żeby robić zdjęcia, np: pieskom, kwiatkom,
    > chmurkom, i innym takim? To do czego wg ciebie jest Leica, jak nie do
    > robienia zdjęć?

    Leica sluzy do modlenia sie don :-)

    Polon

  • 108. Data: 2010-03-19 09:34:49
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

> [...]
    > nieziemsko
    > zapłacić. Po co skoro mam umiejętności...
    > Chyba, że dalmierz w jakiś cudowny sposób stymuluje talent?

    Stymuluje marzenia prostych ludzi, ktorzy nie moga sobie pozwolic na ten
    szajs.

    Polon

  • 109. Data: 2010-03-19 10:07:31
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 17 Mar, 12:57, "Lol" <l...@l...pl> wrote:

    > Ja myślę, że problemem jest wyłącznie cena. Gdyby kosztował 5 razy mniej,
    > byłoby pełno zachwytów. A tak dla 99,9% z nas pozostaje swoistą ciekawostką.
    > I tak ma być.

    A ja myślę, że przed napisaniem czegokolwiek w temacie M9 należałoby
    zainteresować się tematyką tzw. dalmierzy.

    PS
    Sprawdzałeś ile kosztuje analogowy (na kliszę) odpowiednik M9 ?
    Sprawdzałeś ile kosztują analogowi konkurenci Leica?
    Sprawdzałeś ile kosztują szkła do systemu Leica, te z napisem Leica i
    te innych producentów.

  • 110. Data: 2010-03-19 10:38:20
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 17 Mar, 20:48, "Norbert" <i...@h...spam> wrote:

    > Ze sie tak wtrace, czasem w sloneczny dzien trzeba cos doswietlic, a
    > jednoczesnie chce sie mala GO, no coz wtedy pozostaje mi tylko lampa
    > zewnetrzna i HSS.
    > Pozdrawiam

    A wiesz co to jest filtr szary?