  • Data: 2017-04-05 13:33:32
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.04.2017 12:39, Konrad Anikiel wrote:

    > Nic nie walnęło. Cały czas to było używane w przemyśle stoczniowym i
    > tam gdzie się projektuje grubaśne instalacje typu rafineria. Zwykły
    > zjadacz chleba mógł o tym nie słyszeć, ale o czym to niby ma
    > świadczyć?

    OK miało jakieś tam zastosoanie spacjalistyczne (prawda, nie
    słyszałem). Ale jako produkt na szeroki rynek rozrywkowy,
    a o tym suryga pisał, walnęło, a właściwie wtedy na dobre nie
    zaskoczyło.

    > Widzę tu jeszcze trochę inne podejście: ja nie widziałem- znaczy nie
    > ma i nie będzie. A jak mu pokażesz, to "czekamy na pierwsze wypadki".
    > Nie spodziewaj się refleksji typu "faktycznie się da, nie miałem
    > racji". Cebulak zawsze ma rację.

    Może tak źle nie jest. Sukanie dziur i problemów też jest istotną
    umiejętnością;-) Byle nie robić tego bezsensownie.

    pzdr
    bartekltg