  • Data: 2017-04-06 10:09:10
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-06 o 09:20, Konrad Anikiel pisze:

    > Wiem że ludzie to powtarzają. Kiedyś Miodek to wyśmiał. Psu buda jest potrzebna.
    Buty nie. Naprawdę nie potrzeba wiele wysiłku intelektualnego żeby dojść która forma
    ilustruje zbędność czegoś.

    Zawsze mnie śmieszyły próby doszukiwania się logiki w konstrukcjach
    językowych.
    To tak samo mądre jak próby tłumaczenia żartów.
    Konstrukcje językowe i żarty oparte są na dowcipnych skojarzeniach.
    Im bardziej w tym pokręcona logika tym lepiej.

    Budę dla psa wykonywano z odpadów, połamanych desek, byle czego.
    Jeżeli coś do niczego poważniejszego już się nie nadawało, to była
    jednak szansa, że na budę się nada.
    Takie pewnie było pochodzenie powiedzenia, a potem zaczęło już żyć
    własnym życiem.
    W słowniku PWN napisali jednoznacznie, że 'psu na budę', to synonim 'na
    nic'.

    Panowie typu Miodek żyją z tego, że narzucają swoje poglądy innym.
    Gdy brakuje im tematów to sztucznie je tworzą, naciągając rzeczywistość.

    WM