  • Data: 2017-04-06 09:20:43
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 15:09:20 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    > Jednak jest w oficjalnym słowniku PWN.

    Wiem że ludzie to powtarzają. Kiedyś Miodek to wyśmiał. Psu buda jest potrzebna. Buty
    nie. Naprawdę nie potrzeba wiele wysiłku intelektualnego żeby dojść która forma
    ilustruje zbędność czegoś.

    > psu na budę pot.
    > na nic
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/psu%20na%20bud%C4%99.html

    tego co piszesz. No bo po co...

    > To jest inna bajka ;)
    >
    > http://apetete.pl/dla-psa/ubranka-dla-psa/pawz-obuwi
    e-gumowe-rozmiar-xxs-1-szt?gclid=CO_yvOuNj9MCFcWVGwo
    d7VoMfQ

    > https://youtu.be/juFyu97wcO0

    Tu już wchodzisz w jakieś perwersje :-)